اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مرکز مازندران:

مشکل گرانی، بیکاری و تنظیم بازار در مازندران باید حل شود

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مرکز مازندران گفت: مشکل گرانی، بیکاری و تنظیم بازار در داخل استان به صورت مطلوب حل نشده است و برای انجام کار‌های نکرده شعار ندهیم، شعارزدگی فایده‌ای ندارد.

مشکل گرانی، بیکاری و تنظیم بازار در مازندران باید حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در نماز پرفیض جمعه در جمع نمازگزاران رحلت حضرت فاطمه معصومه را به همه شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض کرد و اظهار داشت: امیدواریم خداوند همه ما را در مسیر خط امامان قرار دهد.

وی ارتحال ملکوتی عالم ربانی و عارف و سالک الی‌الله مرحوم حاج شیخ عزیزالله خوشوقت را تسلیت گفت و افزود: تهران در مدت دو ماه دو عالم ربانی را از دست داد و جای تأسف است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به سخنان رهبری در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: رهبری در سخنان خود به سه محور اقتصادی، مذاکره و بداخلاقی پرداخت.

وی درباره مذاکره با دشمن به نقل از رهبری عنوان کرد:  وقتی دشمن قصد تهدید دارد حاضر به بها دادن نیست و در منطقه آشوب به راه می‌اندازد جایی برای مذاکره نیست.

طبرسی یادآور شد: دشمن در تحریم‌ها، انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده و قصد دارد تمامی تصمیمات کشور را در دست بگیرد.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن دوسویه است، اظهار داشت: یک طرف این مذاکره دیپلماسی و طرف مقابلش انقلابی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه با فریب و خدعه دشمن کلاه بر سر جمهوری اسلامی نمی‌رود، یادآور شد: رهبری فرمودند شرایط مذاکره با آمریکا زمانی فراهم می‌شود که حسن نیت آنان مشخص شود.

وی موضوع اقتصادی را در جامعه اسلامی مهم عنوان کرد و گفت: تمام مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها و بیکاری‌ها به تحریم‌ها وصل نمی‌شود باید فضای ملتهب داخل کشور را به نفع مردم کم کرد.

طبرسی افزود: هنوز مشکل گرانی، بیکاری و تنظیم بازار در داخل استان به صورت مطلوب حل نشد و برای انجام کار‌های نکرده شعار ندهیم، شعارزدگی فایده‌ای ندارد.

وی حضور مردم ولایتمدار استان مازندران در حماسه 22 بهمن سال جاری را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: انقلابی که به دست مردم شکل گرفت با تمام مشکلات پیش آمده در داخل کشور هنوز پای کار هستند.

طبرسی حل مشکلات جامعه را از سوی مسئولان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مسئله بداخلاقی که در داخل کشور پیش آمده جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه رهبری بداخلاقی‌ها را خلاف شرع عنوان کرد، اظهار داشت: حقوق اساسی ملت نباید نادیده گرفته شود، ملت نیازمند آرامش هستند. وفاداری به پیام رهبری بر همه فرض است، جایگاه رئیس جمهور، رئیس مجلس و قوه قضائیه در کشور باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه مهد فضیلت و علم است نباید مسائلی پیش بیاید که جایگاه آن خدشه وارد شود، متذکر شد: تلاش کنیم تا پایان دولت، کشور برای انتخابات آتی در آرامش باشد.

وی افتتاح اردوگاه راهیان نور مازندران در استان خوزستان را گامی دیگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: تاکنون 365 هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند، وجود اردوگاهی برای پذیرایی زائران کاری مطلوب بود که از سوی سپاه کربلای مازندران صورت گرفت.

امام جمعه مرکز مازندران در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه در جامعه صاحب الزمانی دختران ما باید به احکام شرعی و اصول دینی اشراف کامل داشته باشند، افزود: همانطور که رشته‌های مهندسی و پزشکی و علوم انسانی مورد توجه دانشجویان قرار دارد جای دارد با ابزار تشویقی دختران خود را به سمت حوزه‌های علمیه سوق دهیم.

انتهای پیام/86006/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول