اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

مردم شرایط را تحمل می‌کنند / مسئولان به فکر حل مشکلات معیشت مردم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: مردم ما به خاطر انقلاب خود برخی شرایط را تحمل می‌کنند اما انتظار آنها از مسئولان این است که در راستای رفع مشکلات اقتصادی قدم برداشته و به دنبال راهکار باشند.

مردم شرایط را تحمل می‌کنند / مسئولان به فکر حل مشکلات معیشت مردم باشند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب برای اتحاد میان مسئولان و چاره‌اندیشی برای مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: تاکنون رهبر معظم انقلاب به چند کلید واژه مهم اشاره کرده‌اند که همدلی میان مسئولان از جمله مهم‌ترین آنها بود.

وی افزود: جلسات مشترکی که میان دولت و مسئولان همین راستا برگزار شد از ثمرات خوب عمل کردن به این رهنمود رهبر انقلاب بود که منفعت‌هایی نیز برای مردم داشت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر واژه تشدید رفاقت میان مسئولان تاکید داشتند، گفت: نمایندگان مجلس از روسای تمام قوا می‌خواهند که مسایل پیرامونی و حاشیه‌ای را کنار بگذارند و به مسایل اساسی کشور با اولویت اقتصاد جامعه بیندیشند.

وی ادامه داد: درست است که مردم ما به خاطر انقلاب خود برخی شرایط را تحمل می‌کنند اما انتظار آنها از مسئولان این است که در راستای رفع مشکلات اقتصادی قدم برداشته و به دنبال راهکار باشند.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: اگر مسئولان دور از اغراض سیاسی به دور یکدیگر جمع شوند به یقین راهکارهای فراوانی برای پشت سر گذاشتن تحریم‌ها می‌توانیم پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجلس طرح‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی دارد، تصریح کرد: به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نیازمند آغاز نشست‌های مشترک است تا بتوانیم فضای مطلوبی در راستای اجرایی کردن این طرح‌ها ایجاد کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهتر است دولت لوایحی را به مجلس ارائه کند که در این صورت مجلس نیز این آمادگی را دارد که آنها را با دقت مورد بررسی قرار دهد که امیدواریم زمانی که لایحه بودجه 92 ارائه می‌شود باب جدید برای رفع مشکلات با بررسی این لایحه آغاز شود.

وی ادامه داد: رفع این مشکلات علاوه بر دقت و توجه دولت نیازمند آن است که مجلس در اولویت‌بندی لوایح دقت کند تا این لایحه‌ها را در اولویت نخست خود قرار دهد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول