اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور:

AFC با کسی شوخی ندارد / تشریح رفتارهای مشکل‌ساز برای تماشاگران تراکتور

خبرگزاری فارس: بازرس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با کسی شوخی ندارد و تماشاگران تراکتورسازی باید نسبت به رفتارشان مراقب باشند.

AFC با کسی شوخی ندارد / تشریح رفتارهای مشکل‌ساز برای تماشاگران تراکتور

 آرش جابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: AFC در اجرای قوانین خود با کسی شوخی نداشته و در صورت تخلف به دادن تذکر و یا گرفتن تعهد اکتفا نکرده و جریمه سنگین مالی و محرومیت از میزبانی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: سوابق AFC نشان می‌دهد که تماشاگران تیم‌هایی که قوانین این کنفدراسیون را رعایت نکرده‌اند را از میزبانی محروم کرده است که نمونه بارز آن تیمی از کشور تایلند بود که به سبب تخلفات تماشاگرانش ضمن جریمه مالی از میزبانی محروم شد.

بازرس اتحادیه فوتبال کشور افزود: لیست اقلام ممنوعه ورود به ورزشگاه که در چند روز گذشته به کرات از رسانه‌ها اعلام شده، نباید به هیچ عنوان توسط تماشاگران وارد ورزشگاه شود. ضمن اینکه پرتاب اشیا به میدان، شعار های توهین‌آمیز و حتی شادی‌های نامتعارف‌ می‌تواند تراکتورسازی را در میزبانی‌های آتی با مشکلاتی مواجه کند.

سرپرست سابق تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی ضمن آرزوی توفیق برای نماینده تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تماشاگران تراکتورسازی می‌توانند با رفتار خوب خود به عنوان پدیده امسال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده و موجب سرافرازی تبریز و ایران در آسیا شوند. 

بازی تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات ساعت 16.30 روز سه‌شنبه هشتم اسفند در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

این نخستین حضور یک تیم تبریزی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است. تراکتورسازی در این رقابت‌ها با تیم الجزیره امارات، الجیش قطر و الشباب عربستان همگروه است.

دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان دیگر نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی هستند، اما زمان بازی تراکتورسازی نسبت به دو تیم دیگر ایرانی زودتر بوده و تیم تبریزی به عنوان نخستین نماینده ایران گام در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهد گذاشت.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول