اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زابل:

شرارت‌های باند سارقان مسلح در زابل پایان یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی زابل گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی زابل شرارت‌های پنج سارق مسلح که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، خاتمه داده شد.

شرارت‌های باند سارقان مسلح در زابل پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدحسن دوستی نوری اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان زابل شرارت‌های پنج سارق مسلح که به اتهام 87 فقره سرقت احشام و تجاوز به عنف در این شهرستان تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، خاتمه داده شد.

وی افزود: در اجرای احکام صادره از مراجع قضایی شهرستان مبنی بر متواری شدن فردی به نام «محسن» که به اتهام شرارت‌های مکرر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دستگیر و به حبس تعزیری، شلاق و اقامت اجباری در یکی از زندان‌های خارج از این استان محکوم شده بود موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زابل ادامه داد: تلاش‌های مأموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری نامبرده و سایر همدستان وی که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه، تجاوز به عنف و... بوده‌اند و برابر بررسی‌های به عمل آمده با تهدید برخی از مالباختگان موفق به اخذ رضایت از آنان شده بودند، آغاز شد.

دوستی نوری بیان کرد: متهم و همدستان وی پس از اخذ رضایتی اجباری از مالباختگان و شکات پرونده کیفری خود از منطقه متواری و به ادامه شرارت‌های خود پرداختند.

وی تصریح کرد: مأموران در عملیاتی همدستان متهم را دستگیر و به تحقیقات فنی و پلیسی از آنان پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مأموران ضمن شناسایی محل اختفای سرکرده این باند به نام «محسن» موفق شدند در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

دوستی نوری همچنین با اشاره به اینکه متهم و همدستان وی تاکنون به ارتکاب 87 فقره سرقت‌های مسلحانه، سرقت احشام و تجاوز به عنف اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری متهم و همدستان وی رضایت مردم و مسئولان این شهرستان را در پی داشته گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه داشته و چنانچه افرادی از متهم شکایتی دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز انتظامی شهرستان و یا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول