اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 6 ماه

سارقان مسلح صرافی در اردبیل دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: بعد از شش ماه تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل سارقان مسلح صرافی در اردبیل به دام پلیس افتادند.

سارقان مسلح صرافی در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ اول مهرماه امسال سرقت مسلحانه منجر به قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش شد که ما به سرعت در محل حاضر شدیم و به همراه بازپرس ویژه قتل دادگستری به بررسی موضوع و محل وقوع جرم پرداختیم.

موسی عالی‌زاده ادامه داد: بعد از بررسی‌های اولیه و تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفت، اقدام به دستگیری حدود 13 نفر مظنون به وقوع این حادثه کردیم و به نیابت قضایی در شهرهای رشت، آستارا، بیله‌سوار و کرمانشاه برخی از افراد مظنون را نیز دستگیر کردیم تا بررسی‌ها و تحقیقات ما به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های مختلف موفق شدیم باند سه نفره قتل و سرقتی را شناسایی و دستگیر کنیم که هر سه آنها معتاد به مواد مخدر بوده و اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند که در سوابق آنها نیز مصرف هروئین و محکومیت‌های مختلف وجود داشته است.

عالی‌زاده تصریح کرد: پس از این تحقیقات و بررسی‌ها، هر سه نفر دستگیر شده و به عمل مجرمانه خود اعتراف کردند که پرونده مراحل نهایی بررسی را سپری می‌کند.

این مسئول در ادامه افزود: به دنبال قرار صادره، مجرمان در زندان اردبیل به سر می‌برند و پلیس آگاهی مراحل نهایی تکمیل پرونده را انجام می‌دهد تا به زودی پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گیرد تا به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و احکام مورد نظر صادر شود.

قاتل صرافی در اردبیل باید در همان محل مجازات شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: امیدواریم مقام عالی قضایی در استان به سرعت پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و اشد مجازات را برای مجرمان در نظر بگیرد تا در همان محل انجام جرم، خاطیان مجازات شده تا درس عبرتی برای دیگران باشد که به چنین اقداماتی دست نزنند.

عالی‌زاده گفت: ‌بعد از این حادثه فضای شهر ملتهب شده و نوعی ناامنی روانی ایجاد شده بود که با دستگیری مجرمان و مجازات آنها امیدواریم این فضا تلطیف شده و برای همیشه حتی یک مورد جرایم سرقت مسلحانه و منجر به قتلی را در اردبیل شاهد نباشیم.

وی افزود: برای استانی که جزو سه استان برتر در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی است، وقوع چنین رخدادی آن هم بعد از سال‌ها به شکل نادر برخی شایعات و فضاسازی‌ها را زمینه‌ساز شده بود که انتظار می‌رود با دستگیری متهمان و رساندن آنها به سزای عملشان از التهاب کاسته شود.

دستگیری سارقان سیم برق و کابل مخابرات در نمین

همچنین با تلاش پلیس شهرستان نمین، سارقان سیم برق و کابل مخابرات در این شهرستان دستگیر شدند.

به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات پلیس با اقدامات مراقبتی به یک وانت‌بار مشکوک شده و بعد از شناسایی و توقف آن، سارقان به سه مورد سرقت در یک ماه اخیر اعم از سیم برق و کابل مخابرات اعتراف کرده و با تکمیل پرونده افراد مجرم به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/62001/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول