اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ورامین خبر داد

انهدام باند 9 نفره سارقان خودرو در قرچک

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

انهدام باند 9 نفره سارقان خودرو در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد فلاحی از انهدام باند 9 نفره سارقان خودرو در قرچک خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور اکیپ گشت کلانتری قرچک در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار داشت: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران، بدون توجه به دستور ایست از محل متواری که اکیپ گشت بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و پس از طی مسافتی کوتاه خودرو در خیابان ولی‌آباد متوقف شد که پس از استعلام مشخصات پلاک خودرو مشخص شد که خودرو سه روز قبل از تهران به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با راهنمایی فرد دستگیر شده پاتوق سایر هم‌دستان متهم شناسایی و پس از محاصره محل در عملیاتی ضربتی هشت نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر و اموالی نیز در این ارتباط کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان بر استفاده از دزدگیرهای مناسب و استاندارد، استفاده از قفل فرمان و قفل پدال، پارک کردن خودرو در پارکینگ تأکید کرد.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول