اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد

دستگیری سارق مغازه‌های شیشه سکوریتی در کاشمر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشمر سارق حرفه‌ای مغازه‌های دارای درب شیشه سکوریتی دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری سارق مغازه‌های شیشه سکوریتی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود شیخی‌نژاد ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر کاشمر با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از بررسی پرونده‌های مختلف متوجه شدند که سارق مغاره‌های دارای درب شکسته سکوریت فاقد حفاظ را برای سرقت انتخاب می‌کرده و در فرصت مناسب با شکستن شیشه اقدام به سرقت می‌کند.

شیخی‌نژاد خاطر نشان کرد: افسران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و آثار بجا مانده با توجه به شگرد سارق به فرد سابقه‌دار با نام ابوالفضل 20 ساله مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: سرانجام روز گذشته ماموران این فرماندهی با شناسایی پاتوق این فرد او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر ادامه داد: متهم جوان در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله موجود اعتراف کرده و به 10 فقره سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت اعتراف کرده که در این زمینه مقادیر زیادی کالای مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد و با شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد.

انتهای پیام/70009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول