اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

دستگیری 20 سارق و زورگیر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری 20 سارق حرفه‌ای در اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت در استان مرکزی خبر داد.

دستگیری 20 سارق و زورگیر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی گفت: نیروی انتظامی از منظر جامعه، سازمانى براى حراست و نگهبانى از امنیت، برقرارى نظم و دستگیرى متخلفان است و فرماندهی انتظامی استان مرکزی در راستاى پاسخگویى و برخوردارى از بیشترین کارایى با اتخاذ برنامه‌ها و روش‌های جدید این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به رویکرد و تحولات در مجموعه پلیس آگاهی عنوان داشت: پلیس آگاهی استان مطابق با تحولات علمى با درک شرایط و ویژگى‌های جامعه استانی، اتخاذ سیاست‌ها، برنامه‌ها و شیوه‌های جدید و کارآمد تامین و مراقبت از امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی به کشفیات و دستگیری‌های صورت گرفته در آخرین طرح مبارزه با سرقت در استان اشاره و تصریح کرد: در طرحی که به مدت سه روز در سطح استان به منظور ارتقای احساس امنیت اجتماعی در سطح استان به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده به مرحله اجرا گذاشته شد تعداد 17 نفر سارق، دو کیف قاپ و یک زورگیر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر مشارکت و تعامل موثر بین پلیس و جامعه برای تامین امنیت پایدار خاطر نشان ساخت: مشارکت دادن جامعه در پیشگیری اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است، لذا نیروی انتظامی استان با این رویکرد همواره در صدد بسط و تعامل با اقشار مختلف اجتماعی است و شهروندان نیز می‌توانند همچون گذشته با اعلام اخبار و اطلاعات خود به مراکز پلیس در ایجاد آرامش و حفظ ثبات امنیت اجتماعی نقشی مؤثر داشته باشند.

انتهای پیام/87001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول