اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت‌جام

سارق حرفه‌ای عابربانک در تربت‌جام دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تربت‌جام موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای کارت‌های عابربانک و کشف 5 فقره سرقت شدند.

سارق حرفه‌ای عابربانک در تربت‌جام دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، علی‌اصغر مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت کارت عابربانک و برداشتن وجه نقد از آنها ماموران آگاهی این فرماندهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های هوشمندانه موفق به دستگیری فردی به هویت مهدی 32 ساله در حین ارتکاب به سرقت شدند.

مختاری بیان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی متهم به پنج فقره سرقت عابربانک اعتراف و در رابطه با شگرد و شیوه سرقت عنوان کرد که زمانی فردی سالخورده و بی‌سواد برای برداشت وجه به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کرد به منظور کمک به آنها کارت عابربانک به همراه رمز را از ایشان می‌گرفت.

فرمانده انتظامی تربت‌جام خاطر نشان کرد: در ادامه این کار پس از برداشت وجه کارت سوخته‌ای که از قبل به همین منظور تهیه کرده بود با کارت اصلی تعویض و تحویل مالباخته می‌داد و سریعا در بانک دیگر اقدام به برداشت وجه از کارت عابربانک سرقتی می‌کرد.

وی با بیان اینکه اعتماد به افراد ناشناس می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای افراد به همراه داشته باشد اظهار کرد: متهم تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تصادف در محور تربت‌جام 2 کشته بر جای گذاشت

علی‌اصغر مختاری در ادامه این خبر اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری پراید و پژو 405 در محور تربت‌جام خراسان‌رضوی راننده و سرنشین پراید را به کام مرگ کشید.

وی ادامه داد: تصادف شدید دو دستگاه خودروی پراید و پژو 405 حوالی منطقه‌ای به نام رحمت‌آباد در محور تربت‌جام ساعت 16:37 دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که ماموران کلانتری 12 و دیگر نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی تربت‌جام عنوان کرد: متاسفانه راننده پراید و سرنشین این خودرو در دم جان باختند و راننده پژو نیز که به شدت مصدوم شده است به مراکز درمانی انتقال و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

مختاری اظهار کرد: بررسی‌های کارشناسان تصادفات در مورد علت وقوع این حادثه مرگ‌بار ادامه دارد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول