اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان خراسان رضوی

سارقان نقره‌جات در مشهد به‌ دام افتادند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: دو تبعه بیگانه که اقدام به ربودن ظروف نقره‌ای کرده بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارقان نقره‌جات در مشهد به‌ دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در آگاهی انتظامی مشهد اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پایگاه شمال در بررسی‌های به عمل آمده و پیگیری‌های علمی پرونده دریافتند در آذر ماه امسال مقادیر زیادی ظروف نقره‌ای به ارزش هفت ملیارد ریال از یک حجره نقره‌فروشی در مشهد به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: با توجه به این سر نخ‌ها پلیس یک تبعه خارجی را دستگیر و تحقیقات از او آغاز شد.

رئیس پلیس خراسان رضوی بیان داشت: متهم در ابتدا با تناقض‌گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پرونده را داشت اما در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار قرار گرفت و ناچار به بیان حقیقت شد.

وی افزود: متهم با معرفی هم‌دست خود اظهار داشت مقداری از ظروف نقره‌ای را در شهرک شهید رجایی فروخته است.

بیدمشکی در رابطه به این موضوع ادامه داد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی در مشهد بلافاصله همدست متهم و مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودرو یک دستگاه موتورسیکلت دو دستگاه تلویزیون و مقادیری کالاهای دیگر کشف و توقیف شد.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در ارتباط با کشف 60 کیلوگرم تریاک در تربت‌حیدریه افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان شب گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیر دل کامه حین کنترل خودروها عبوری به یک دستگاه پراید که از استان‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بودند مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل پس از بررسی‌های دقیق مقدار 60 کیلوگرم و هشصد و چهل گرم تریاک از خودروی مذکور کشف کردند.

انتهای پیام/70009/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول