اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس

دومین یادواره شهدای محله اسلامیه شهر زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین یادواره شهدای محله اسلامیه شهر زنجان با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد.

دومین یادواره شهدای محله اسلامیه شهر زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دومین یادواره شهدای محله اسلامیه بعدازظهر امروز به همت پایگاه 24 محله اسلامیه شهر زنجان و با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مردم برگزار شد.

مراسم دومین یادواره شهدای محله اسلامیه مراسمی از جنس انقلاب و بسیج بود، هم یاد مجاهدان انقلاب اسلامی و دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی گرامی داشته شد و هم نام و یاد شهیدان پر افتخار دوران دفاع مقدس مورد تجلیل و تکریم قرار گرفت.

بسیجیان پایگاه 24 اسلامیه شهر زنجان با تجلیل از خانواده‌های ایثارگران عرصه‌های ایمان و دلدادگی به اسلام و انقلاب اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهیدان بلندنظر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.

در این مراسم فرمانده دانشگاه علوم و فنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیان مجاهدت‌های مردم زنجان و محله اسلامیه اظهار داشت: بنده نیز همچون شما فعالان و بسیجیان مسجد اسلامیه بوده‌ام و اکنون به اقتضای نیاز مجموعه سپاه در جای دیگر خدمت می‌کنم.

سردار بسیجی ناصر بیات افزود: مردم محله اسلامیه شهر زنجان نقش پررنگی در صحنه‌های مختلف انقلاب، پاسداری از مراکز حساس و امنیتی شهر در دوران مبارزات انقلاب داشتند.

وی افزود: نخستین پایگاه بسیج برای اعزام به جبهه‌های جنگ در همین محله تشکیل شد و حدود 15 نفر از اعضای این پایگاه به عنوان نخستین نیروهای داوطلب استان زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به ادامه مبارزه در دوران حاضر و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری تنها راهبر و فرمانده این نظام هستند و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی با اطاعت از فرامین ولایت فقیه میسر است.

در پایان این مراسم با اهداء تندیس یادبود از خانواده‌های شهید علی اشرف علی‌اکبری، شهید محمدحسن شکارچی، شهید حجت‌السلام والمسلمین شیخ علی اکبر بیگدلو، شهید سید صیاف موسوی، شهید سید عادل هاشمی، شهید سید داود موسوی و شهید سید امیرحسین موسوی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول