اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زنجان:

دانشگاه آزاد زنجان جامع شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی از بسیار «بزرگ الف» به «جامع» خبر داد.

دانشگاه آزاد زنجان جامع شد

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با عنایات و الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تلاش و فعالیت مستمر اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و تلاش‌های مجموعه مدیران واحد زنجان رتبه این دانشگاه از بسیار بزرگ الف به جامع تبدیل شد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان زنجان همواره پیشگام و پیشرو در فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: با ارتقای جایگاه این واحد امیدوار هستیم با توجه به اینکه در رتبه‌بندی‌ها جزو چند دانشگاه بزرگ و جامع کشور شده‌ایم در مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی نیز بتوانیم جایگاه دانشگاه را به بالاترین جایگاه در کشور برسانیم و منشأ تاثیرگذاری در کشور باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در حال حاضر با 320 عضو هیئت علمی، 14 هزار دانشجو و 145 هزار مترمربع فضای عمرانی و آموزشی و پژوهشی و 3 هزار امتیاز جزو دانشگاه‌های مطرح در کشور است.

فیروزفر با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه این واحد قطعاً موجب خرسندی جامعه دانشگاهی کشور و استان است، افزود: بنده به نوبه خویش و به نمایندگی از همکارانم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان این موفقیت را به همه مردم عزیز ایران اسلامی و مردم شریف استان زنجان صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/2308/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول