اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

2 میلیون و 334 مسافر طی سال‌جاری در زنجان جابه‌جا شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تعداد مسافران جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل مسافری را از آغاز سال‌جاری، 2 میلیون و 334 هزار و 946 مسافر اعلام کرد.

2 میلیون و 334 مسافر طی سال‌جاری در زنجان جابه‌جا شده‌اند

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آغاز فروش بلیط‌ اتوبوس‌ سفرهای نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: پیش‌فروش اینترنتی این بلیط‌ها از 23 بهمن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فروش حضوری بلیط‌های اتوبوس برای سفرهای نوروزی از اول اسفند آغاز شده است، افزود: جابه‌جایی مسافران نوروزی از 24 اسفند ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان اضافه کرد: جابه‌جایی مسافران نوروزی تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

وی به افزایش 20 درصدی کرایه‌ها از 24 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه به روال هر سال اشاره کرد و گفت: این افزایش کرایه هر ساله به دلیل یک سر خالی بودن ناوگان انجام می‌شود.

رحمتی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد قطع تغذیه مسافران در اتوبوس‌های بین‌شهری گفت: مبلغی از کرایه اخذ شده از مسافران باید به این امر اختصاص یابد و اگر این موضوع رعایت نشود می‌توان آن را به ناظران مستقر در پایانه‌های مسافربری گزارش داد.

وی به هماهنگی انجام شده با ارگان‌ها در مورد شناسایی مسیر‌های پر رفت و آمد اشاره و تصریح کرد: با شناسایی این مسیرها می‌توان ناوگان بیشتری به این مسیر اختصاص داد.

* فعالیت یک‌هزار و 316 دستگاه خودرو در بخش مسافربری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تعداد ناوگان مسافری استان زنجان را یک‌هزار و 316 دستگاه اعلام کرد و گفت: 296 دستگاه از این مجموع اتوبوس است.

وی تعداد مینی‌بوس‌های فعال در بخش حمل و نقل مسافر را 419 دستگاه اعلام کرد و افزود: 601 دستگاه از مجموع یک‌هزار و 316 دستگاه خودروی ناوگان مسافری استان زنجان هم سواری هستند.

رحمتی تعداد مسافران جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل مسافری را 2 میلیون و 334 هزار و 946 مسافر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر با 256 هزار و 408 سفر جابه‌جا شده‌اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بیشترین مقصد مسافران استان زنجان گفت: تهران، قم، اصفهان، مشهد و گیلان بیشترین مسافران را دارند.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول