اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

62 درصد دانش‏آموزان ناحیه 2 زنجان در دانشگاه‏ها پذیرفته شده‏اند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به آمار پذیرفته‏شدگان کنکور گفت: 62 درصد دانش‏آموزان ناحیه 2 در دانشگاه‏ها پذیرفته شده‏اند.

62 درصد دانش‏آموزان ناحیه 2 زنجان در دانشگاه‏ها پذیرفته شده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز بهلولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‏آموزان برتر ناحیه 2 زنجان، اظهار کرد: 861 نفر از دانش‏آموزان ناحیه 2 زنجان در دانشگاه‏های دولتی پذیرفته شده‏اند.

وی آمار قبولی دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان را مورد تاکید قرار داد و افزود: آمار قبولی دانش‏آموزان در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان مناسب بوده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان توجه به تحصیل دانش‏آموزان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته برای توسعه علمی و تحصیلی دانش‏آموزان مناسب بوده است.

وی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در حوزه تحصیلی دانش‏آموزان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی حوزه تحصیلی دانش‏آموزان در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

بهلولی به آمار قبولی دانش‏آموزان ناحیه 2 زنجان در کنکور سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: 861 نفر از دانش‏آموزان در رشته ریاضی و فیزیک پذیرفته شده‏اند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه قبولی در رشته ریاضی و فیزیک دارای اهمیت است، افزود: توجه ویژه‏ای به قبولی دانش‏آموزان شده است.

وی آمار قبولی دانش‌آموزان در رشته ریاضی و فیزیک را 71 درصد عنوان کرد و گفت: این آمار در قبولی رشته ریاضی و فیزیک قابل توجه است.

بهلولی با اشاره به قبولی دانش‏آموزان در رشته علوم تجربی، اظهار داشت: در سال‌جاری 231 نفر از دانش‏آموزان ناحیه دو زنجان در این رشته وارد دانشگاه‏های دولتی شده‏اند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به درصد قبولی دانش‏آموزان در رشته تجربی اشاره کرد و گفت: 43 درصد از دانش‏آموزان در این رشته تحصیلی در دانشگاه‏های دولتی قبول شده‏اند که قابل توجه است.

وی همچنین به میزان قبولی در رشته علوم انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: 149 نفر در سال‌جاری از آموزش و پرورش ناحیه دو در دانشگاه‏های دولتی قبول شدند.

بهلولی میزان قبولی دانش‏آموزان در رشته علوم انسانی را بیش از 69 درصد عنوان کرد و افزود: میزان قبولی در این رشته تحصیلی بسیار مناسب است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با بیان اینکه در رشته هنر 3 نفر در کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند، یادآور شد: 20 نفر نیز در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‏اند.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول