اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

نظارت با رویکرد پیشگیری دستور کار بازرسان اداره کل بازرسی است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: نظارت با رویکرد پیشگیری و اثربخش، تطبیق عملکرد دستگاه‌ها با شرح وظایف، در دستور کار کارشناسان و بازرسان اداره کل بازرسی استان قزوین قرار دارد.

نظارت با رویکرد پیشگیری دستور کار بازرسان اداره کل بازرسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه با اشاره به جایگاه صنعت نفت و اهمیت آن برای کشور اظهار داشت: صنعت نفت از مؤثرترین و بزرگترین صنایع شاخص و کلیدی است، بر همین اساس تمامی کارکنان و متخصصان این عرصه با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه‌ روزی در تأمین نیازهای ضروری جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: کارکنان صنعت نفت و دیگر بخش‌های صنعتی و تولیدی به عنوان افسران خط نخست جبهه مبارزه اقتصادی به شمار می‌روند.

یزدان‌پناه با تقدیر از زحمات و اقدامات مدیریت و ابواب جمعی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: اقدامات اخیر این شرکت در خصوص مهار انحراف نفت کوره‌های آجرپزی و نیز سوخت‌رسانی مطلوب به نیروگاه‌ها قابل تقدیر است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح جایگاه قانونی، وظایف و مأموریت‌های سازمان بازرسی به عنوان عالی‌ترین ارگان نظارتی در کشور گفت: سازمان بازرسی طبق اصل 174 قانون اساسی دو وظیفه مهم نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: نظارت با رویکرد پیشگیری و اثربخش، تطبیق عملکرد دستگاه‌ها با شرح وظایف، نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی و ارتباط و تعامل خوب و سازنده با مدیران به طور جدی در دستور کار کارشناسان و بازرسان اداره کل بازرسی استان قزوین قرار دارد.

*تلاش دستگاه نظارتی در راستای سلامت دستگاه‌هاست

وی با اشاره به حضور بازرسان در کمیسیون معاملات دستگاه‌های اجرایی افزود: تلاش ما در راستای سلامت دستگاه‌هاست و خوشبختانه با افزایش نظارت‌ها و همکاری صمیمانه مدیران و اعضای کمیسیون معاملات میزان تخلفات و تذکرات در مناقصه‌ها و مزایده‌ها نسبت به گذشته کاهش محسوس داشته است.

حسین عادلی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین در ابتدای این جلسه با ارایه گزارش عملکردی اظهار داشت: سازمان بازرسی با نظارت بر اجرای صحیح قانون در دستگاه‌های اجرایی در صدد نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اضافه کرد: ما از هر رهنمودی که توسط دستگاه نظارتی در راستای سالم سازی هرچه بیشتر محیط دستگاه‌ها باشد استقبال می‌کنیم.

عادلی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تعامل بدنه کارشناسی شرکت نفت قزوین با بازرسان گروه اقتصادی و زیربنایی اداره کل بازرسی استان در همین راستا و در اولویت برنامه‌ها است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول