اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

بازرسی‌ها بر بازار شب عید در شهرکرد تشدید ‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر بازار شب عید در این شهرستان تشدید ‌شود.

بازرسی‌ها بر بازار شب عید در شهرکرد تشدید ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم ‌الله 22 بهمن با شکوه و گستردگی بالایی به‌ویژه در مرکز شهرستان برگزار شد و به همین واسطه از مردم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع و ابتکاری خوبی در سطح شهرستان برگزار شد و مشارکت‌های مردمی نقش بسزایی در برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها داشت.

کاظمی با بیان این‌که بیش از 70 برنامه محوری در این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: این تعداد برنامه از سوی دو ستاد بخشی، 13 ستاد شهری زیر مجموعه و  27 کمیته زیر مجموعه در ایام‌ الله دهه فجر در شهرستان اجرا شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بهره‌برداری شده شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: گازرسانی به فاز 37 و 38 منظریه با اعتباری افزون بر 380 میلیون تومان، پروژه تولید خوراک آبزیان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان و تولید خوراک دام و طیور با اعتباری افزون بر 370 میلیون تومان از مهم‌ترین این پروژه‌ها بود.

کاظمی ادامه داد: کلنگ‌زنی پروژه پلیس‎راه استان، افتتاح مرکز بهداشتی ـ درمانی شماره سه، نمازخانه طاقانک و آبیاری بارانی در شهر کیان و افتتاح پروژه سیگنال‌رسانی به ایستگاه‌های حضرت ولی‎عصر (عج) شهرکرد از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر این شهرستان بود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، بر ضرورت تشکیل ستاد تسهیلات سفر این شهرستان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه با تشکیل هرچه سریع‌تر این ستاد خود را برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز آماده کنند.

کاظمی همچنین بر ضرورت تشدید بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و نظارت بر بازار تأکید کرد و افزود: در همین راستا قیمت‌گذاری‌ها با دقت و نظارت بیشتری انجام شود و اصناف و بازاریان بر رعایت قانون و اصول بهداشتی و خدماتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهرکرد از برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد همزمان با سوم اسفند خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار می‎‌شود.

کاظمی از برپایی نمایشگاه جنبی یادواره شهدای شهرستان شهرکرد در محل مصلای امام‌خمینی (ره)، اظهار داشت: این نمایشگاه 30 بهمن تا سوم اسفند برپا می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار است که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه‌گر این فرهنگ در میان مردم به‌ویژه نسل جوان باشد.

انتهای پیام/68004/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول