اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

انجام بیش از 142 هزار بازرسی از بازار همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: امسال 142 هزار و 750 بازرسی از بازار همدان انجام شده است.

انجام بیش از 142 هزار بازرسی از بازار  همدان

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال در سطح استان همدان 142 هزار و 750 بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در همدان انجام شده است.

وی گفت: 105 هزار و 201 بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و 37 هزار و 549 بازرسی توسط بازرسان مجامع امور صنفی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: تعداد کل تخلفات کشف شده 15 هزار و 235 مورد است که ارزش ریالی پرونده‌های متشکله 23 میلیارد و 594 میلیون ریال بوده است.

وی گفت: تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات در این مدت یک هزار و 461 مورد بوده است.

شجاعی ابراز داشت: تعداد گزارش‌های مردمی دریافتی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز 5 هزار و 974 مورد بوده که 5 هزار و 764 گزارش پیگیری شده است.

وی تأکید کرد: پس از بررسی‌های انجام شده 2 هزار و 778 مورد به عنوان متخلف شناسایی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به تعداد گشت‌های مشترک این سازمان با نیروی انتظامی، اداره کل بهداشت و اداره دخانیات، تعداد آن را 812 مورد عنوان کرد.

وی ابراز داشت: 874 مورد گزارش توسط ناظران افتخاری سازمان دریافت شده که مورد بررسی قرار گرفته و پرونده به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول