اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز صورت می‌گیرد

تشدید نظارت و بازرسی بر بازار یزد/ اجرای طرح نظارتی از نیمه اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از تشدید نظارت و بازرسی بر بازار یزد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال خبر داد.

تشدید نظارت و بازرسی بر بازار یزد/ اجرای طرح نظارتی از نیمه اسفند

محمدمهدی زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز و نیاز مردم به مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، تشدید بازرسی و نظارت از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای کنترل و تنظیم بازار شب عید خواهد بود.

وی از برخورد با متخلفان افزایش قیمت‌ها در بازار خبر داد و افزود: بازرسان سازمان با همکاری بازرسان مجمع امور صنفی استان و تعزیرات حکومتی نظارت کافی بر بازار دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان در محل برخورد خواهند کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نظارت‌های این سازمان را فراتر از کنترل بازار و قیمت‌ها اعلام کرد و بیان داشت: علاوه بر کنترل و نظارت بر کالاها، نظارت بر امور خدمات عمومی و آرد و نان در دستور کار بازرسی این سازمان قرار گرفته است.

زارع در ادامه از اجرای طرح نظارتی این سازمان ویژه ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از 15 اسفند سال جاری تا 25 فروردین سال 92 با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی دقیق و سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی اجرا خواهد شد.

وی افزود: عرضه فعالیت در بخش کالایی به ویژه کالاهای اساسی ایام عید از جمله پوشاک، آجیل و خشکبار، لبنیات، گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، میوه همچنین بخش خدماتی شامل حمل و نقل درون و برون‌شهری، اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری و امور آرد و نان با ایجاد کشیک‌های نوروزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/90004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول