اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان راه و شهرسازی قم خبر داد

بازرسی تیم‌های نظارت عالیه از روند اجرای ساختمان‌سازی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم، از نظارت تیم‌های نظارت عالیه این اداره کل، بر ساخت و سازهای استان خبر داد.

بازرسی تیم‌های نظارت عالیه از روند اجرای ساختمان‌سازی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی قم، فهیمه فتاحی‌زاده گفت: در راستای اجرای ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، از ابتدای آذر‌ماه سال جاری تیم‌های نظارت عالیه با ساختاری جدید از پروژه‌های محدوده استان بازدید می‌کنند.

وی حصول اطمینان از رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهای استان اعم از شهری و روستایی، کنترل رعایت مقررات و فرایندهای انجام کار و کنترل شیوه ارائه خدمات مهندسی توسط مهندسان دارای پروانه اشتغال در رشته‌های هفت‌گانه ساختمانی، در راستای ساماندهی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به آحاد جامعه را از مهم‌ترین اهداف گروه نظارت عالیه اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان برشمرد.

فتاحی‌زاده همچنین با تقدیر از همکاری و تعامل همه‌جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در تحقق اهداف مورد نظر با اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: امیدواریم با همکاری مهندسان و بسیج امکانات و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به زودی شاهد تحقق بازدیدهای پیش‌بینی شده تا پایان سال باشیم.

انتهای پیام/2258‌/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول