اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

زیباسازی شهر خوی برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: شهرستان خوی برای ایام نوروز و استقبال از مسافران نوروزی اقدام به زیباسازی این شهر می‌کند.

زیباسازی شهر خوی برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خوی به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های متعدد در بخش گردشگری هر سال شاهد پذیرش مهمانان زیادی است.

وی با بیان اینکه باید زمینه مناسبی برای پذیرایی از این مسافران فراهم شود، تصریح کرد: برای این منظور ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان از ماه گذشته اقدام به تشکیل جلسات مختلفی کرده است.

عماری با بیان اینکه این شهرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است، افزود: بازدیدهایی از اماکن اسکان گردشگران صورت گرفته و در تلاش برای رفع نواقص موجود در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به زیباسازی شهر خاطر نشان کرد: شهرداری خوی و شورای اسلامی این شهرستان نیز به طور شبانه‌روزی در حال زیباسازی محوطه شهر هستند.

عماری با تاکید بر ایجاد محیطی شاداب و با طراوت برای مسافران نوروزی گفت: باید مسافران نوروزی از سفر به این شهر با خاطرات خوبی این شهر را ترک کنند و این وظیفه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی است که باید به طور جد و بیش‌تر از این برای جلب رضایت گردشگران تلاش کنند.

فرماندار خوی با بیان اینکه خانه معلم، هتل و مهمان‌سراهای موجود در این شهر مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و هم‌اکنون آماده پذیرش مسافران هستند، گفت: این شهرستان یکی از شهرهایی است که دارای آثار تاریخی متعددی است می‌تواند جذب حداکثری مسافران نوروزی را سبب شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول