اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

برپایی 21 خیمه نماز در اردبیل / مسافران نوروزی را 300 نفر راهنمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 21 دستگاه چادر خیمه نماز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در استان اردبیل برپا می‌شود.

برپایی 21 خیمه نماز در اردبیل / مسافران نوروزی را 300 نفر راهنمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در همایش توجیهی اعضا و عوامل شرکت‌کننده در راهنمایی مسافران نوروزی 92 اردبیل اظهار داشت: سیزدهمین طرح راهنمایی مسافران نوروزی امسال نیز از 25 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: 15 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی دایر می‌شود تا گردشگران و مسافران نوروزی به همت امدادگران جمعیت هلال احمر و جوانان پر تلاش این مجموعه دقیق و درست به مقاصد‌شان راهنمایی شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل فعالیت 300 راهنما را در قالب این طرح یادآور شد و افزود: شعار امسال ما در این زمینه «راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش» است که در مبادی ورودی و خروجی شهرها این راهنمایان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

غیبی بیان داشت: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی اقلام فرهنگی از قبیل بروشور، نقشه، کتابچه و سی‌دی‌های آموزشی نیز به مراجعه‌کنندگان و مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.

این مسئول هدف از برگزاری این همایش توجیهی را تامین آسایش و آرامش مسافران، ترویج فرهنگ، نوع دوستی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان عنوان کرد و ابراز داشت: در این نشست معاونین روسای شعب و کارشناسان میراث فرهنگی گرد هم آمدند تا با یک هم‌فکری و تعامل بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

غیبی گفت: در این همایش 300 نفر از اعضا و عوامل اجرایی خواهر و برادر جمعیت هلال احمر استان اردبیل آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز می‌بینند و سعی می‌کنند به دیگر نیروهای دخیل در این طرح آن را منتقل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: قرار است آغاز طرح به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از دستگاه‌های اجرایی باشد تا همچون ساله‌های گذشته با برگزاری یک مانور در سطح شهر آمادگی‌های خود را به رخ کشیده و توانمندی‌های‌ خویش را در این طرح نشان دهیم.

وی افزود: با دستور استاندار اردبیل قرار است بروشورها و اقلام تبلیغاتی تنها از طریق راهنمایان جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های مختلف ارائه شود که انتظار می‌رود در این زمینه حرکت هماهنگ و مثبتی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غیبی در پایان سخنان خود از آمادگی کامل پایگاه‌های بین شهری جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح‌های نوروزی از 25 اسفند ماه خبر داد و گفت: تمام پایگاه‌های ما به خودروهای امدادرسان مدرن مجهز شده‌اند که انتظار می‌رود با قوت و قدرت و مطلوبیت خدمات به مسافران و گردشگران در نوروز 92 ارائه شود.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول