اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند ماه جاری

دروازه ورودی شمال فارس، پذیرای میهمانان نوروزی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهرستان آباده، دروازه ورودی شمال استان فارس از 25 ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود.

دروازه ورودی شمال فارس، پذیرای میهمانان نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده، محمد جواد عسکری فرماندار آباده در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: از آنجا که شهرستان آباده دروازه ورودی استان فارس از طرف شمال است و به لحاظ قرار گرفتن بر سر شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور قرار دارد هرساله با جمعیت بسیاری از مسافران نوروزی روبه‌رو می‌شود که باید تمام اداره‌ها و ارگان‌های ذیربط به‌گونه‌ای عمل کنند که مسافران با خاطره‌ای خوش از این شهرستان عبور یا چند ساعتی را در آن استراحت کنند.

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی و تجهیز 50 مدرسه که شامل 380 اتاق برای اسکان مسافران نوروزی از 25 ماه جاری خبر داد و گفت: در بحث امنیت، بهداشت و درمان، فوریت‌های پزشکی، راهنمائی مسافران و زیباسازی شهر نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده که امیدواریم با همکاری و هماهنگی تمام اعضای این ستاد بتوانیم خدمات شایسته و درخور هموطنان ارائه کنیم.

در این جلسه مواردی از قبیل نظارت جدی‌تر بر قیمت‌ها در بازار، نظارت و سرکشی از هتل‌ها رستوران‌ها، ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات در دو نقطه از این شهرستان و کمپ‌های راهنمای مسافران نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان آباده با دارا بودن پنج شهر  و با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در فاصله 270 کیلومتری شمال شیراز قرار گرفته که هرساله پذیرای تعداد بسیاری از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول