اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان تأکید کرد

لزوم آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: باید تمهیدات جایگزینی و پیش‌بینی‌های لازم در رابطه با تعمیر، تجهیز، معاینات فنی و تمام نظارت‌ها بر کارت هوشمند ناوگان و رانندگان انجام شود و به ایام تعطیلات موکول نشود.

لزوم آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، گودرز محمودی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه طرح نوروزی 92 اظهار داشت: آموزش، نظارت و کنترل از مهم‌ترین عوامل در امور اجرایی حمل و نقل عمومی است.

وی توجه به نحوه برخورد و ارائه خدمات مطلوب را از مهم‌ترین نکات قابل توجه دانست و افزود: امروزه بحث روابط و شیوه برخورد حتی در رأس امور مالی قرار داشته و مردم حاضر هستند در قبال خدمات خوب، پول خوب هم بپردازند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان به اهمیت کنترل و دقت در انجام امور اشاره کرد و ادامه داد: از آن جایی که ما با همه اقشار جامعه و با ایده‌های متفاوت سر و کار داریم باید نسبت به نظارت خود نیز دقت کافی و جامع داشته باشیم.

وی در رابطه با طرح نوروزی این اداره کل عنوان کرد: در این خصوص باید تمهیدات جایگزینی و پیش‌بینی‌های لازم در رابطه با تعمیر، تجهیز، معاینات فنی و تمام نظارت‌ها بر کارت هوشمند ناوگان و رانندگان انجام شده و به ایام تعطیلات موکول نشود.

محمودی اظهار داشت: در طرح نوروزی، اتصال به اینترنت پرسرعت باید جدی گرفته شده و ارسال آمار روز به روز برای ارائه به مسئولان و ارسال به مرکز در مواقع مناسب و تعیین شده، انجام شود.

وی ادامه داد: یک برگ صورت وضعیت نباید دستی صادر شده و صدور صورت وضعیت بدون کد، اعتبار نخواهد داشت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان یادآور شد: مسئولان شرکت‌ها در ایام نوروز باید در مکان‌های خود حضور پیدا کرده و برنامه‌ریزی لازم برای جایگزینی احتمالی افرادی را در محل برای پاسخگویی و نظارت انجام دهند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول