اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مرند پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در هتل‌ها و مدارس شهرستان در ایام نوروز پیش‌بینی شده است.

تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مرند پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیل نوروزی شهرستان مرند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان مرند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت اروپا و آسیا همچنین تردد مسافران داخلی و خارجی با حرکت بیش از 15 هزار دستگاه خودرو مسافری و باری در روز نیازمند مهیاسازی ورودی و خروجی‌ توسط شهرداری است.

وی گفت: مرند با وجود قدیمی‌ترین مسجد به عنوان بنای تاریخی آذربایجان با قدمت 110 ساله، مسجد جامع و کاروانسرای پیام، مسیر ترانزیت و آب و هوای مناسب به دلیل وجود کوه "میشو" شاهد تردد مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

رضوانی تصریح کرد: این مناطق در ایام نوروز به طور شبانه‌روز دایر خواهد بود و تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در هتل‌ها و مدارس شهرستان نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد تسهیل نوروزی شهرستان مرند، از آغاز به کار رسمی نمایندگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان مرند خبر داد و علی رستمی را نیز مسئول این اداره در شهرستان مرند برای ارائه خدمات مناطق گردشگری شهرستان معرفی کرد.

وی در ادامه وجود بیش از 150 آثار قدیمی و تاریخی، اماکن متبرکه در شهرستان مرند و تردد مسافران به منطقه آزاد ارس از این مسیر را خاطرنشان کرد و افزود: علاوه بر اماکن دیدنی و تاریخی ترتیبی اتخاذ شده تا کلیه مسئولان بانک‌ها نسبت برای رفع نقص فنی خودپردازها اقدامات اولیه را انجام دهند تا در ایام تعطیلات نوروز برای شهروندان مشکلی به وجود نیاید.

فرماندار مرند در مورد تامین نیازهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم برای عید نیز گفت: میوه و سایر اقلام اساسی به حد کافی در شهرستان توسط اداره صنعت و معدن مهیا شده و مردم هیچ‌گونه نگرانی در خصوص کالاهای اساسی شب عید نداشته باشند.

وی، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در دو منطقه شهر و توزیع کالاهای اساسی مردم در فروشگاه‌های فرهنگیان، کارکنان دولت، تعاونی روستایی، ارتش و بسیجیان را از دیگر تصمیمات این ستاد ذکر کرد.

انتهای پیام/60009/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول