اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سقز خبر داد

اسکان مسافران نوروزی در 45 نقطه شهرستان سقز

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سقز از آماده شدن 45 نقطه در شهرستان سقز برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

اسکان مسافران نوروزی در 45 نقطه شهرستان سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سقز، اظهار داشت: برای اسکان مهمان نوروزی امسال 40 مدرسه و نزدیک به 5 مسافرخانه و هتل در این شهرستان آماده شده است.

وی از کسب رتبه برتر سقز در اسکان مهمانان نوروزی  در بین شهرستان‌های استان در نوروز 90 خبر داد و گفت: انتظار می‌رود تمامی مسئولان و ادارات عضو ستاد تسهیلات نوروزی برای حفظ این جایگاه در تعطیلات پیش‌رو همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

رستم‌پور با اشاره به اینکه سقز در مسیر گردشگران شمال‌غرب به جنوب و مرکز کشور است گفت: انتظار می‌رود در تعطیلات نوروز مسافران زیادی به این شهرستان وارد ‌شوند که اسکان و پذیرایی از آنان نیازمند آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط به ویژه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی است.

معاون فرماندار شهرستان سقز گفت: خوشبختانه سال گذشته هیچ حادثه‌ای در تعطیلات نوروزی در شهرستان سقز نداشتیم و امسال نیز با تلاش ماموران انتظامی انتظار می‌رود هیچ‌ مشکلی به‌وجود نیاید.

وی در پایان ضمن اشاره به وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد ، گفت: رفع نواقص و یکسان‌سازی تابلوهای راهنمای معابر، خط‌کشی خیابان‌ها و‌ آذین‌بندی و تجهیز پارک‌ها ‌برای اسکان مسافران نوروزی توسط شهرداری از جمله نکاتی است که لازم است مدنظر مسئولین مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/79010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول