اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز به کار ستاد دائمی سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار این ستاد در 28 اسفندماه جاری خبر داد.

آغاز به کار ستاد دائمی سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین استان اظهار کرد: ستاد مرکزی تسهیلات سفر در اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مستقر است.

وی از فعالیت این ستاد تا 14 فروردین‌ماه 92 خبر داد و تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های زیادی در زمینه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد و امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست استان بیش از پیش به استان مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی هدف ستاد تسهیلات نوروزی را ماندگار کردن گردشگران در استان دانست و تصریح کرد: حضور هر گردشگر با خود رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد و این خود بهترین فرصت برای توسعه و گسترش استان در تمام ابعاد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در استان خبر داد و افزود: این بازارچه‌ها از 28 اسفند‌ماه جاری آغاز می‌شود و تا 14 فروردین‌ماه 92 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کوهرنگ، سامان، فارسان و بن برپا می‌شود، تصریح کرد: این بازارچه‌ها در رشته‌های گلیم، نمد، سرمه و صنایع دستی عشایر است.

ریاحی خاطرنشان کرد: معرفی صنایع دستی، آداب و رسوم استان و قراردادن صنایع دستی به عنوان یک کالای اساسی در سبد خانوار مسافرین مهم‌ترین اهداف برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در سطح استان است.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول