اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری کرج:

ایستگاه‌های خدماتی نوروزی در ورودی و خروجی کرج ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار کرج از ایجاد ایستگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی در ورودی و خروجی شهر کرج خبر داد.

ایستگاه‌های خدماتی نوروزی در ورودی و خروجی کرج ایجاد می‌شود

مصطفی رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در این کلانشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری نیز با اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: به منظور استقبال از بهار و ورود مسافران به این کلانشهر بنرهای تبریک نوروز و خوش آمد گویی  به مسافران در نقاط مهم شهر نصب خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور استقبال از اولین مسافران نوروزی، ورودی‌های کرج نیز ایستگاه‌هایی ایجاد خواهد شد تا به مسافران خدمات رسانی کنند.

وی در ادامه سخنان خود به تهیه نقشه راهنمای اماکن اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چادرهای نماز نیز در جنب ایستگاه‌های تعبیه شد است.

*نصب پلاکادر با موضوعات آموزشی و فرهنگی

معاون فرهنگی شهردار کرج در ادامه سخنان خود از نصب پلاکادرهایی با موضوعات فرهنگی و آموزشی خبر داد و افزود: به منظور توسعه امور فرهنگی و آموزشی پلاکادرهایی نیز با موضوعات آموزشی و فرهنگی در نقاط پرتردد شهر نصب خواهد شد که انجام این مهم گامی اساسی در جهت توسعه امور فرهنگی است.

حسینی خاطرنشان کرد: نکات آموزشی نیز در این پلاکادرها به شهروندان آموزش داده می‌شود که غالباً درباره حفظ محیط زیست،‌ پاکیزگی معابر و خیابان‌ها و ..... است.

*شماره تلفن‌های اضطراری به مسافران ارائه می‌شود

وی یادآور شد: همچنین طی ایام نوروز اماکن و فضاهایی برای ورزش‌های متعارف که با امکانات ابتدایی قابل اجراست، پیش‌بینی شده است.

این مسئول اعلام کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، بروشور حاوی نقشه کرج، شماره تلفن‌ها و مکان‌های اسکان مسافران و عکس‌هایی از سیما و منظر شهر کرج چاپ و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول