اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

آمادگی بوکان برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: بوکان آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

آمادگی بوکان برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوکان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوکان در جلساتی که تشکیل داده است نسبت به اسکان و استقبال از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان برای استقبال از مسافران در ایام نوروز، تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی این شهر با در نظر گرفتن تمام جوانب موضوع در حال حاضر برای رفع پاره‌ای از مشکلات پیش رو در این زمینه اقدام کرده است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر آمادگی کافی برای پذیرش مسافران را در این شهر داریم، افزود: تمام امکانات موجود در شهر در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اماکن تاریخی، سیاحتی و مراکز خرید این شهر برای پذیرایی از مسافران ساماندهی شده‌اند، خاطر نشان کرد: ورودی شهر بوکان نیز زیباسازی شده است.

عباسی با بیان اینکه خانه معلم این شهرستان نیز یکی از ظرفیت‌های اسکان این شهر به شمار می‌رود، گفت: مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمان‌سرای ادارات نیز آماده اسکان مسافران در ایام نوروز هستند.

فرماندار بوکان قرار دادن سفره هفت سین در میادین ورودی و خروجی و داخل شهر را از دیگر اقدامات شهرداری این شهر عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهر هستیم.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول