اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام عنوان کرد

آسفالت و زیرسازی 200 کیلومتر از راه‌های روستایی چرام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی چرام گفت: پیش از انقلاب هیچ راه روستایی آسفالت شده در این شهرستان نداشتیم در حالی که هم ‌اکنون 150 کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت و 52 کیلومتر از راه‌ها زیرسازی شده‌اند.

آسفالت و زیرسازی 200 کیلومتر از راه‌های روستایی چرام

محمد ماهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات اداره راه و ترابری شهرستان چرام و مقایسه آن با قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: طول کل راه‌های فرعی شهرستان چرام 120 کیلومتر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام طول کل راه‌های روستایی شهرستان چرام را 432 کیلومتر اعلام کرد و با بیان اینکه طول کل راه‌های عشایری این شهرستان 310 کیلومتر است، عنوان کرد: در قبل از انقلاب هیچ راه روستایی آسفالت شده در این شهرستان نداشتیم در حالی که هم ‌اکنون 150 کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت و 52 کیلومتر از راه‌ها زیرسازی شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که 64 کیلومتر از راه‌های فرعی نیز آسفالت شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌هایی از جمله جاده چرام به باشت، جاده امامزاده علی، جاده آرند به گره‌ای و امامزاده محمود و مندان به سواری و شیخ هابیل اسلام‌آباد در حال اجرا هستند.

این مسئول جاده بی‌بی رشیده، بردیان، توگبری، دلی‌خلیفه‌ای، شراب‌گروه، سامان‌دهی و تعمیرات پل‌های ورودی و خروجی چرام، ساختمان فنی‌ و حرفه‌ای و مجتمع اداری شهرستان چرام را از دیگر پروژه‌های در حال اجرا نام برد.

ماهیاری اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال و با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در حال اجرا بوده که با تأمین اعتبار در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس راه و شهرسازی چرام در ادامه صحبت‌های خود به اهداف و وظایف اداره راه و شهرسازی اشاره کرد و تامین راه‌ها، اداره امور ترابری و تأمین رفاه کارکنان دولت از طریق احداث خانه‌های سازمانی را از جمله این وظایف برشمرد.

وی هماهنگی و تمرکز در تهیه و اجرای طرح‌ها و ساختمان‌های دولتی، احداث، توسعه، بهره‌برداری راه‌ها، تعیین مشخصات مجاز وسائل ترابری در بهره‌برداری و تربیت کادر متخصص و فنی مورد نیاز برای استفاده صحیح از وسائل و ماشین‌آلات جدید را از دیگر وظایف این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول