اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبر داد

کشف 30 هزار نوع مواد محترقه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف 30 هزار مواد محترقه در زنجان خبر داد.

کشف 30 هزار نوع مواد محترقه

حسین عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال تعدادی افراد سودجو با به خطر انداختن جان مردم در تلاش برای رسیدن به مقاصد سودجویانه خود هستند.

وی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از خطر‌های احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار یگان‌های نیروی انتظامی قرار گرفته است، افزود: پلیس به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت جانی و مالی به شهروندان ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز با تلاش صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی شهرستان زنجان و خدابنده در دو عملیات جداگانه از دو سودجو و قاچاقچی 30 هزار و 825 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل و آن‌ها را در استفاده از اینگونه مواد  پرخطر آگاه سازند.

*دستگیری سارق مسافرکش‌نما در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری سارق مسافرکش‌نما در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: راننده و سرنشین یک دستگاه سواری پژو که در پوشش حمل مسافر در زنجان اقدام به زورگیری و سرقت از مسافران می‌کرد، در زنجان دستگیر شد.

وی در اعلام جزئیات این خبر گفت: چند روز گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 14 زنجان پرده از زورگیری یک سارق مسافرکش‌نما برداشت.

عبدی با اشاره به اظهارات فرد شاکی گفت: فرد متهم پس از سوار کردن شاکی اقدام به سرقت 5 میلیون و 850 هزار تومان وجه نقد از او کرده است.

وی با اشاره به اینکه پس از شکایت صورت گرفته و با اعلام مشخصات خودرو از سوی شاکی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت، اضافه کرد: پس از تعقیب و گریز سارق در سه راهی بیجار توسط ماموران یگان امداد مشاهده و تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پرونده این متهم در دست پیگیری و انجام اقدامات قانونی است، افزود: همچنین در چند روز گذشته با تلاش ماموران کلانتری‌های 12 ،13 و 15 روز گذشته سه سارق سیم و کابل کش‌رو دستگیر شدند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول