اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا:

سارق آستارایی حین سرقت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارقی حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق آستارایی حین سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به نحوه دستگیری این سارق هنگام سرقت، اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان آستارا حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود در ساعات اولیه بامداد متوجه فردی هنگام سرقت شدند.

وی با بیان اینکه ماموران یگان بلافاصله در یک اقدام ضربتی سارق را حین سرقت دستگیر کردند، افزود: متهم به مقر پلیس آگاهی انتقال داده شد و از وی بازجویی به عمل آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه سارق به دو فقره سرقت دیگر اعتراف کرد، ادامه داد: سارق با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شد.

وی در ادامه از کشف هزار قلم لوازم آرایشی غیربهداشتی در ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه آستارا خبر داد و تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه حین کنترل خودروهای عبوری از داخل یک دستگاه خودروی پژو یک‌ هزار و 26 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی را کشف و ضبط کردند.

خورسند اضافه کرد: ماموران ایست بازرسی از یک دستگاه اتوبوس نیز که در مسیر اردبیل به آستارا در حرکت بود 360 عدد رنگ موی خارجی کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا در هفته گذشته 884 مورد تخلف را اعمال قانون کردند، یادآور شد: 32 دستگاه خودرو و 67 دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

انتهای پیام/84003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول