اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

کسب رتبه برتر حاکمیت بالینی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان موفق به کسب رتبه دوم کشور از نظر حاکمیت بالینی شد.

کسب رتبه برتر حاکمیت بالینی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، مصطفی دهمرده‌ئی اظهار داشت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان در محور مدیریت خطر و ایمنی بیمار موفق به کسب رتبه دوم در بین بیمارستان‌های کشور شد.

وی افزود: این رتبه پس از ارزیابی هیئتی از وزارت بهداشت و درمان و براساس معیارهای مشخص توسط وزارت متبوع به این بیمارستان تعلق گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه این بیمارستان بزرگترین بیمارستان در جنوب شرق کشور است گفت: خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود در سطح کشور از لحاظ کیفیت و هزینه کم نظیر است.

دهمرده‌ئی ادامه داد: با تکمیل بخش‌های در حال احداث این بیمارستان از قبیل رادیوتراپی، سوختگی، ICU خدماتی بیش از این به هم استانی‌های عزیز ارائه خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و پرسنل زحمتکش بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) بیان داشت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رتبه نمونه کشوری این بیمارستان باشیم.

رئیس بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان هم با اشاره به اینکه حاکمیت بالینی هفت محور دارد اظهار داشت: در جشنواره حاکمیت بالینی که در سال‌جاری برگزار شد در بین 250 بیمارستان منتخب سراسر کشور، بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) جزو 60 بیمارستان برتر انتخاب شد.

طباطبایی افزود: این بیمارستان دارای 478 تخت است که بخش‌های روانپزشکی با 30 تخت، جراحی قلب و شیمی درمانی در سال‌جاری نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح حاکمیت بالینی برای بیمارستان، سامانه تلفن نوبت‌دهی گویا و سیستم پکس راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان در زمینه سیستم پکس گفت: با راه‌اندازی این سیستم به بیماران بخش رادیولوژی یک عدد سی‌دی حاوی عکس‌های مورد نیاز داده می‌شود و علاوه بر آن نیز اطلاعات در بیمارستان از طریق رایانه به بخش‌های مربوطه ارسال خواهد شد.

مراسم جشنی به همین منظور برگزار و از زحمات پرسنل بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) توسط ریاست و دیگر معاونان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول