اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان:

همدانی‌ها در میزبانی لیگ برتر سنگ تمام گذاشتند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور از میزبانی و فراهم آوردن امکانات همدان برای برگزاری دور برگشت لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان کشور قدردانی کرد.

همدانی‌ها در میزبانی لیگ برتر سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقیه میربابایی در حاشیه اختتامیه ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول باشگاه‌های کشور با حضور 80 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در قالب 20 تیم از 10 استان کشور به میزبانی خوب همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های شرکت کننده در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به صورت تیمی طی سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های برتر در چهار بخش با احتساب به نتایج دور رفت اعلام شد.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور تصریح کرد: تمام تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ امسال از بازیکنان ملی پوش و برجسته تنیس روی میز کشور استفاده کرده بودند و پخش شدن این بازیکنان در تیم‌ها باعث شده بود در هر چهار بخش بازی‌های حساس و نزدیکی را شاهد باشیم و این بر کیفیت مسابقات تأثیر خوبی داشت.

وی یادآور شد: به تازگی ملی پوشان جوان برای آمادگی حضور در مسابقات پارا آسیایی مالزی، نخستین مرحله تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و تمامی آنها نیز درمسابقات باشگاهی حضور داشتند و این  موضوع سطح کیفی مسابقات در رده جوانان بسیار بالا برده بود.

میربابایی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در این مسابقات نفرات برتر برای اردوی تیم ملی انتخاب و دعوت خواهند شد یا خیر، تأکید کرد: نفرات اول تا سوم مسابقات لیگ برتر، مسابقات قهرمانی کشور و همچنین مسابقات انتخابی رده‌بندی کشوری با صلاحدید کادر فنی و کمیته فنی انجمن به اردوی‌های تیم ملی و برای حضور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی به خصوص مسابقات پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سال آینده این انجمن برای رشته تنیس روی میز بانوان ابراز کرد: برای آماده‌سازی و همچنین شناسایی استعداد‌های جدید در رده‌های سنی مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان معلول در سراسر کشور مسابقات زیادی را در تقویم پیشنهادی فدراسیون گنجانده شده که در صورت اختصاص بودجه لازم به بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در پایان از میزبانی بسیار خوب همدانی‌ها و کمک و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان، و هیئت تنیس روی میز استان تشکر و قدردانی کرده و گفت: استان همدان با وجود قابلیت‌های خوبی که در زمینه اماکن ورزشی دارد و همچنین امکانات اقامتی برای ورزشکاران، میزبانی خوبی برای بازیکنان معلول ارائه داد و با تمام مشکلات خاص این عزیزان هر آنچه در توان مسئولان استان بود بی‌دریغ و با گشاده‌رویی در اختیار گذاشتند که به نمایندگی از فدراسیون از همه زحمت‌‌کشان ورزش همدان قدردانی می‌کنم.

دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که با حضور 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان بود با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول