اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پیکان:

حرکت زنید‌پور را به دو موضوع تشبیه می‌کنم؛ دیگر او را نمی‌خواهم/ ماندن پیکان در لیگ برتر سخت شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه زنیدپور از پیکان اخراج شده است، گفت: با شکست مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ماندن پیکان در لیگ برتر سخت شد.

حرکت زنید‌پور را به دو موضوع تشبیه می‌کنم؛ دیگر او را نمی‌خواهم/ ماندن پیکان در لیگ برتر سخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فیروز کریمی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی زیبایی از دو تیم شاهد بودیم و گفته بودم که بازی زیبایی را خواهیم دید.

وی ادامه داد: باید اعتراف کنم که فولادی‌ها بهتر بازی کردند و سه امتیاز حق آنها بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: می‌توانستیم گل دوم و سوم را دریافت نکنیم، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

کریمی در خصوص وضعیت تیم پیکان در جدول لیگ برتر تصریح کرد: با این شکست ماندن ما در لیگ برتر سخت شد و سعی می‌کنیم برای دیدار پلی‌اف تلاش کنیم.

وی با انتقاد از  زمین نامناسب ورزشگاه تختی اهواز افزود: این زمین مرا متعجب کرد؛ فکر می‌کنم روز قبل از این دیدار مسابقات پرش با اسب در این زمین برگزار شده بود، چراکه واقعاً باورم نمی‌شد که اهواز چنین زمینی داشته باشد.

سرمربی پیکان با تقدیر از عملکرد هواداران فولاد عنوان کرد: تماشاگران اهوازی در این بازی واقعاً عالی بودند و به خوبی تیم خود را تشویق کردند و هیچ حاشیه‌ای بوجود نیاوردند.

فیروز کریمی در ادامه  قضاوت داور را مناسب دانست و گفت: داور در این دیدار به خوبی سوت زد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

وی همچنین در مورد حرکت میلاد زنیدپور که پیراهن فولاد را به زمین کوبید، گفت: حرکت او را به دو موضوع تشبیه می‌کنم یا بی‌حرمتی به تیم فولاد انجام داده و یا نشان دادن عشق و علاقه خود به فولاد بوده که از هر دو نظر از لحاظ ما مردود خواهد بود.

وی خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: مطمئن باشید از نظر من زنید‌پور از پیکان خارج شده، چراکه به فولاد و هوادارانش توهین شد و من شخصاً از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/2329/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول