اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت دو و میدانی‌کاران کارمند دولت

برترین‌های دو و میدانی کارکنان دولت در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های دو و میدانی کارکنان دولت در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم با شرکت ورزشکاران کارمند از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف دولتی قم به پایان رسید و طی آن برترین‌ها برای شرکت در المپیاد ورزشی کارکنان دولت سراسر کشور معرفی شدند.

دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در این پیکارها در رده‌های سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال به رقابت پرداختند که بر اساس برنامه‌ریزی هیئت دو و میدانی استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر در دو رشته نیز رقابت‌های خود را برگزار کردند.

این در حالی است که پیکارهای دو و میدانی قهرمانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم در مواد 800 متر و هزار و 200 متر برگزار شد و مدعیان در جدالی نزدیک و نفس‌گیر برای کسب عناوین برتر مواد دوگانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که در پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام (ره) قم برگزار شد در رده سنی زیر 40 سال و در رقابت‌های ماده هزار و 200 متر عنوان قهرمانی به سه دو و میدانی‌کار شرکت‌کننده از دانشگاه علوم پزشکی قم رسید.

در این رشته جعفر نویدی از تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی قم با بهترین عملکرد موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد تا بالاتر از دیگر رقبا قرار بگیرد، ضمن اینکه علی مهدوی‌مهر و علی یعقوبی دیگر نفرات شرکت‌کننده از دانشگاه علوم پزشکی دوم و سوم شدند.

در پیکارهای ماده 800 متر که با شرکت دو و میدانی‌کاران کارمند دولت دارای رده سنی بالای 40 سال به انجام رسید، شرکت‌کنندگان در حالی با یکدیگر رقابت کردند که توحید محمدی از تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم بهترین عملکرد را داشت و در جایگاه نخست قرار گرفت.

همچنین در رقابت نزدیک دو و میدانی‌کاران مدعی شرکت‌کننده در این رده سنی مرتضی روحیان دیگر ورزشکار شرکت‌کننده از تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم در جایگاه دوم ایستاد و بدین ترتیب مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

برترین‌های مسابقات دو و میدانی قهرمانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در حالی معرفی شدند که این المپیاد امسال در بخش آقایان در رشته‌های دو و میدانی، والیبال، فوتسال، شنا، طناب کشی و دارت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول