اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد

خیز هیئت فوتبال قزوین برای حضور در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین این روزها در حالی مقابل رقیبان خود به میدان می‌رود که سودای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در سر دارد.

خیز هیئت فوتبال قزوین برای حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از دور رفت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین از ساعت 17:30 فردا در حالی مقابل تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان قرار می‌گیرد که به نوعی خود را در یک قدمی حضور در لیگ برتر می‌بیند.

بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین بدون شک فردا با حضور تماشاگران خون گرم قزوینی در صورت پیروزی مقابل تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان می‌توانند یک روز خاطره انگیز را در اذهان به یادگار بگذارند و به نوعی گام بلندی را در راستای رسیدن به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بردارند.

حضور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور علیرغم اینکه این تیم با مشکلات زیادی از آغاز فصل گریبانگیر بود به نوعی می‌تواند غیرت و تعصب بازیکنان این تیم قزوینی را نشان دهد که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در نهایت جواز حضور در مرحله پلی‌آف را به دست آورند.

بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که در نیم‌فصل نخست لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور بازی‌های خوبی را مقابل رقیبان به نمایش گذاشته بودند در ادامه راه و با آغاز نیم‌فصل دوم روند موفقیت‌های خود را ادامه دادند و گرچه در دو دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تیم‌های مقاومت کرمان و برق شیراز تن به شکست دادند، اما بخت و شانس هم با آنان یار بود که تیم برق شیراز نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنان هم در دو دیدار پایانی خود چهار امتیاز ارزشمند را مقابل تیم‌های ایساتیس یزد و گیتی‌پسند نوین اصفهان از دست داد تا فوتسالیست‌های قزوینی این فرصت را داشته باشند که راهی مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها شوند.

حضور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در مرحله پلی‌آف که بدون شک در این فصل از رقابت‌ها با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و بازیکنانش حاصل شده است، اتفاق با ارزشی می‌تواند تلقی شود و با توجه به استعدادهای خوبی که استان قزوین دارد از حق نباید گذشت که جای یک تیم از استان قزوین در لیگ برتر فوتسال کشورمان خالی است که بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین این فرصت را دارند ضمن اینکه مزد تمامی تلاش‌های خود را می‌گیرند با صعود به لیگ برتر سر آغاز فصل جدیدی در فوتسال استان باشند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول