اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال الوند همدان:

نوید لیگ برتری شدن الوند را می‌دهم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: الوند همدان با گذشت 20 هفته از لیگ دسته اول نشان داده که شایسته لیگ برتری شدن هست.

نوید لیگ برتری شدن الوند را می‌دهم

اکبر افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان درباره بازی برابر اتکای گرگان اظهار داشت: بازیکنان ما با انگیزه این‌که از صدر جدول عقب نمانند برابر اتکای گرگان قرار گرفتند و موفق به کسب پیروزی شیرین در بازی خانگی شدند.

مربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که اتکا بر خلاف پیش‌بینی ما بازی بهتری را انجام داد، گفت: این تیم در نیمه اول کمی تیم ما را تحت فشار قرار داد به طوری که به دلیل یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم اما توانستیم دقایقی بعد گل مساوی را به ثمر برسانیم.

وی با بیان این‌که در نیمه دوم برای برد به میدان آمدیم، ادامه داد: فرصت‌سوزی در این نیمه باعث شد موقعیت‌های خوبی را برای زدن گل از دست دهیم اما همین که توانستیم در دقایق پایانی بازی گل برتری را به ثمر برسانیم خدا را شاکر هستیم.

مربی تیم فوتبال الوند همدان عنوان کرد: بازی با تیم‌های انتهای جدول به مراتب از تیم‌های صدر جدولی سخت‌تر است، تیم‌های انتهای جدول برای فرار از قصه تکراری سقوط به میدان می‌آیند که همین موضوع سختی کار را برای ما دو چندان می‌کند.

افشاری با اشاره به بازی هفته آینده الوند به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: ما برای برد در مقابل تیم شاهین به بوشهر می‌رویم که تحقق این مهم زمینه حضور در صدر جدول در هفته‌های آینده را موجب می‌شود.

وی درباره شرایط بازیکنان الوند با بیان این‌که هیچ محرومی در این بازی نداریم، اظهار داشت: البته نوید عاشوری و مسعود ابطحی مصدومان تیم هستند، ولی در مجموع سایر بازیکنان در شرایط کاملاً خوب و ایده‌آلی قرار دارند.

مربی بومی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به احتمال لیگ برتری شدن الوند گفت: با توجه به داشته‌ها و بازی‌های پیش روی خود می‌توانم نوید لیگ برتری شدن الوند را بدهم چون این تیم شخصیت لیگ برتری شدن را دارد.

وی با بیان این‌که الوند در بازی‌های خانگی محکوم به برد است به خبرنگار ورزشی فارس همدان اعلام داشت: الوند با احتساب بازی‌های لیگ دسته دوم، در 42 بازی در خانه مغلوب میدان نبوده که امیدواریم این موضوع تا پایان این فصل لیگ دسته اول ادامه داشته باشد.

افشاری درباره رمز موفقیت تیم الوند همدان اظهار داشت: کادر فنی هماهنگ و یک‌دل، انگیزه و غیرت بازیکنان و وجود تماشاگران پرشور از کلیدهای موفقیت الوند بوده است.

وی در ادامه با بیان این‌که کادر فنی الوند یکی از بهترین کادر فنی‌های لیگ است که تفکر حرفه‌ای دارند، تأکید کرد: فرهنگ کار حرفه‌ای در این تیم نهادینه شده و تمام اعضای کادر فنی با یکدلی می‌خواهند یک تیم خوب را برای همدان آماده کنند.

مربی تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به مسائل مالی تیم به خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: در تیم الوند از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداریم چراکه تمام قراردادها و پاداش‌ها به طور منظم پرداخت شده است، بنده فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که بیشترین پرداخت را داشته‌ایم.

وی با دعوت از مردم همدان در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول، هواداران را مهره کلیدی در هر بازی دانست و اظهار داشت: اگر علاقه‌مندان و هواداران، همدان را لیگ برتری می‌خواهند باید در آخرین بازی‌های خانگی ما ورزشگاه را پر کنند.

افشاری با تشکر از سرویس ورزشی خبرگزاری فارس که فعالیت چشم‌گیری داشته است، گفت: خبرگزاری فارس از شفاف‌ترین و پاک‌ترین خبرگزاری‌های کشور است که در طول فصل تمام اخبار باشگاه الوند همدان را بدون تسویه حساب‌های شخصی و اغماض اطلاع‌رسانی کرده است.

وی گفت: مسئولان همدان اگر سربلندی همدان را می‌خواهند انتظار دارم به دو باشگاه الوند و پاس همدان توجه بیشتری کنند که به لطف و یاری خدا در فصل آینده همدان دو تیم قدرتمند لیگ برتری داشته باشد.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.

تا به این هفته الوند با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول