اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان:

با صعود به لیگ برتر، مردم همدان را شاد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه گلی که در بازی با شهرداری اراک به ثمر رساندم تنها لطف خدا و تلاش تک‌تک بازیکنان تیم بود، گفت: با صعود به لیگ برتر، مردم همدان را شاد می‌کنیم.

با صعود به لیگ برتر، مردم همدان را شاد می‌کنیم

آرمین‌ طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به شکست سنگینی که در هفته گذشته متحمل شدیم، در بازی برابر شهرداری اراک محکوم به برد بودیم.

وی افزود: با توجه به تمرینات مداوم و فشرده‌ای که در طول هفته برای این بازی انجام داده بودیم، تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار داشت و تمام بازیکنان چه از نظر آمادگی جسمانی و چه از لحاظ روحی و روانی کاملاً آماده بودند.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط بازی با شهرداری اراک گفت: ما برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم و شهرداری برای اینکه خود را از انتهای جدول جدا کند، این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته شهرداری به کسب حداقل امتیاز از همدان راضی بود به همین علت بازی بسیار بسته و تدافعی را ارائه داد که همین موضوع کار ما را بسیار دشوار کرده بود آنها تمام راه‌های نفوذ تیم ما را بسته بودند و ما به ناچار رو به بازی هوایی آورده بودیم.

طلایی‌منش درباره گلی که در ثانیه‌های پایانی بازی زد بیان کرد: تمام بازیکنان تیم تا لحظات پایانی دست از تلاش برنداشتند و با منطق و فکر بازی خود را تا ثانیه پایانی بازی ادامه دادند، برای اینکه ما به این امتیاز احتیاج داشتیم به دستور کادر فنی به خط حمله اضافه شدم و در آن لحظه لطف خدا شامل من شد و توانستم با تلاش تمام بازیکنان آن گل را به ثمر برسانم.

وی با بیان اینکه با تدابیری که کادر فنی اندیشیده‌ قطعاً در گروه یک این مسابقات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، اظهار داشت: هر بازی در نیم فصل دوم حکم یک جنگ و فینال شش امتیازی را برای تمام تیم‌ها خواهد داشت ولی من این قول را به مردم همدان می‌دهم که الوندی‌ها چیزی کم نخواهند گذاشت و با تمام توان به مصاف حریفان خود می‌روند.

طلایی‌منش درباره بازی‌های آینده الوند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما بازی‌های سخت و سنگین دیگری را پیش رو داریم هفته آینده برای حفظ جایگاه خود باید به آوردگاه سخت سرچشمه سفر کنیم و با تیم خوب مس بازی کنیم.

وی درباره احتمال لیگ برتری شدن الوند همدان گفت: فوتبال بازی غیر قابل پیش‌بینی و نانوشته‌ای است، به همین دلیل باید تا ثانیه‌های آخر بازی برای لیگ ‌برتری شدن خود تلاش کنیم و نتیجه کار را تنها به خدا واگذار کنیم.

وی درباره حضور هواداران در بازی‌های خانگی الوند گفت: من از تمام مردم شهر همدان تشکر می‌کنم که تیم خود را در خانه تنها نمی‌گذارند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که جواب اعتماد این خوبان را به خوبی بدهیم.

تیم فوتبال الوند همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول(جام آزادگان) موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم شهرداری اراک گذر کند و با 34 امتیاز و دو اختلاف با صدرجدول در رده دوم جدول باقی بماند این در هفته آینده پنج‌شنبه 19 بهمن میهمان مس سرچشمه است.

انتهای پیام/890018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول