اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

شکست اتکا راه صعود الوند همدان به لیگ برتر را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در صورت پیروزی برابر اتکا گرگان راه صعود الوند همدان به لیگ برتر هموارتر خواهد شد.

شکست اتکا راه صعود الوند همدان به لیگ برتر را هموار می‌کند

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به کسب تساوی هفته گذشته برابر مس سرچشمه اظهار داشت: کسب تساوی خارج از خانه هفته گذشته باعث شد تا بازیکنان با روحیه بالاتری ادامه لیگ دسته اول را دنبال کنند و الوند در کورس مدعیان لیگ برتری بماند.

وی افزود: در شروع نیم‌فصل دوم در بازی‌های خارج از خانه موفق عمل نکرده بودیم که باخت برابر نساجی و نفت مسجدسلیمان دلیلی بر این مدعاست اما جای خوشحالی است که در هفته گذشته توانستیم امتیاز شیرینی را از سرچشمه به همدان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به تمرینات این هفته الوند گفت: پس از بازگشت از سرچشمه به علت فاصله زمانی بین دو هفته دو روز به بازیکنان استراحت دادیم تا به خوبی ریکاوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات به فاصله تمرینات خود را آغاز کردیم و در طول هفته به طور مداوم و سنگین به تمرینات خود ادامه دادیم تا برای بازی با اتکا گرگان کاملاً آماده باشیم.

طلایی‌منش با اشاره به محکوم بودن به برد در بازی‌های خانگی بیان کرد: معیار و هدف ما از آغاز لیگ دسته اول پیروزی در بازی‌های خانگی بوده که تا به امروز به هدف خود رسیده‌ایم، هفته‌های پایانی لیگ دسته اول و بازی‌های خانگی برای ما قطعاً حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و مطمئن باشید برای کسب پیروزی همه تلاش خود را انجام می دهیم.

وی درباره بازی این هفته الوند برابر اتکا گرگان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: شناخت خوبی از این تیم گرگانی داریم و به خوبی بازی‌های خانگی و خارج خانه این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه با شناخت خوبی به مصاف اتکا می‌رویم ادامه داد: برای این بازی برنامه‌های خوبی را در طول هفته انجام داده‌ایم و هدف ما این در همان نیمه اول کار تیم اتکا را تمام کنیم تا به اما و اگرهای دقایق پایانی بازی نکشد.

وی با اشاره به بسته و دفاعی بازی کردن حریفان الوند در همدان گفت: الوند در حال حاضر تیم شناخته شده و قدرتمندی در لیگ دسته اول است و تمام تیم‌ها برای کسب حداقل امتیاز در همدان برابر الوند بازی می‌کنند.

طلایی‌منش ادامه داد: بازی با شهرداری اراک برای ما یک فرصت طلایی و ایده‌آل بود تا از آن بازی درس‌های خوبی را کسب کنیم و بازیکنان ما نسبت به انجام این سبک بازی هوشیارتر شوند، از همین نظر در طول هفته برنامه و تاکتیک خاصی را برای دفاعی بازی کردن تیم‌های حریف چیده‌ایم و در انتقال بازی به روی هوا مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با دعوت از هواداران به ورزشگاه قدس همدان گفت: باید از رسانه‌ها، از تمام مردم و هواداران همدان درخواست کنیم با توجه به شرایط حساس تیم فوتبال الوند در بازی‌های هفته‌های پایانی ما را تنها نگذارند و استادیوم شهدای قدس همدان را به جهنمی برای تیم‌های حریف ما تبدیل کنند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره احتمال صعود الوند به عنوان تیم اول به لیگ برتر اظهار داشت: ما تمام توان و تلاش خود را انجام می‌دهیم و مابقی کار را به خدا واگذار می‌کنیم اما مردم همدان مطمئن باشند که اگر در این راه بزرگ ما را یاری کنند کار ما برای صعود آسان‌تر خواهد بود.

وی تأکید کرد: هواداران نقش بسزایی در پیروزی و باخت تیم خود ایفا می‌کنند و حضور و یا عدم حضور آنان در ورزشگاه می‌تواند برای هر تیمی سرنوشت‌ساز باشد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیستم گروه الف لیگ آزادگان شنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم اتکای گرگان است.

الوند هم‌اکنون با 35 امتیاز در رده دوم گروه الف لیگ دسته یک قرار دارد؛ همچنین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس سرچشمه از جدی‌ترین تعقیب‌کنندگان الوند در جدول هستند، گسترش فولاد تبریز نیز با 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول