اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

امتیاز بازی با مس سرچشمه از نان شب هم واجب‌تر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: بازی برابر مس‌سرچشمه حکم فینال را برای ما دارد این بازی برای ما 12 امتیازی است.

امتیاز بازی با مس سرچشمه از نان شب هم واجب‌تر است

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط تیم اظهار داشت: بعد از برد شیرینی که برابر تیم شهرداری اراک کسب کردیم تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار گرفت و تمام بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.

وی افزود: در طول هفته تمرینات خود را به خوبی انجام دادیم و حتی یک روز هم تمرینات تعطیل نشد و بازیکنان تیم با آمادگی و نشاط فراوان تمرین کردند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره حساس‌تر شدن بازی‌ها در هفته‌های پایانی بیان کرد: هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم تیم‌ها خطرناک‌تر می‌شوند بعضی از تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند و با توجه به اینکه در این فصل چهار تیم از لیگ دسته اول سقوط می‌کنند تیم‌های زیادی این خطر را حس می‌کنند.

طلایی‌منش درباره بازی برابر مس سرچشمه گفت: جایگاه این تیم در جدول نشان از قدرت بالای این تیم دارد، مس‌سرچشمه یکی از تیم‌هایی است که از لحاظ سخت افزاری از تیم‌های متمول در لیگ دسته اول شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: ما در برابر این بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و این بازی برای ما حکم یک فینال بسیار سنگین دارد و با شکست برابر این تیم جایگاه دوم خود را در جدول از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم الوند با بیان این که در طول هفته فیلم بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با شناخت خوبی در مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کنیم، اگر بخواهیم جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم باید با نتیجه از این دیدار خارج شویم.

وی با بیان اینکه هر بازی یک جنگ تمام عیار است، گفت: تیم ما از تمام بازی‌ها سه امتیاز می‌خواهد، برای صعود به لیگ برتر صعود نباید به جایگاه‌ها تیم‌های مقابل خود و میهمان یا میزبان بودن توجه کنیم بلکه باید با جنگندگی و دوندگی مضاعف از همه بازی‌های خود نتیجه کسب کنیم.

طلایی‌منش درباره احتمال صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: در ابتدا تمام کارشناسان فوتبال تصور می‌کردند الوند چون سال ابتدایی حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند قطعاً با نتایج ضعیفی به لیگ پایین‌تر صعود خواهد کرد، اما شما می‌بینید که ما تا به اینجای کار تمام معادلات را برهم زده‌ایم و در رده دوم جدول لیگ دسته یک گروه الف قرار داریم.

وی با بیان اینکه فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، ابراز داشت: اگر خدا کمک کند به لیگ برتر صعود خواهیم کرد تا ثابت کنیم این بازیکنان توان بازی کردن در لیگ برتر را هم دارند.

تیم الوند همدان فردا پنجشنبه 19 بهمن در یک بازی بیرون خانه از به مصاف تیم مس سرچشمه می‌رود و این در حالی است که این تیم همدانی تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب 34 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول