اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

تیم الوند همدان بهترین نتایج بازی‌های خانگی را کسب کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: از 10 بازی خانگی که انجام دادیم و از 30 امتیاز ممکن این بازی‌ها 26 امتیاز را کسب کرده‌ایم که نشانگر توان بالای بازیکنان و نهایت استفاده از شرایط بازی خانگی است.

تیم الوند همدان بهترین نتایج بازی‌های خانگی را کسب کرده است

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرایط تیم الوند اظهار داشت: بعد از کسب تساوی ارزشمند خارج از خانه برابر مس سرچشمه که برای ما بسیار شیرین بود به بازیکنان دو روز استراحت دادیم.

وی افزود: بعد از این امتیاز تیم از لحاظ روحی و روانی به نقطه مطلوبی رسید تا استرس نتیجه نگرفتن در بازی‌های خارج از خانه در نیم‌فصل دوم از باشگاه الوند برداشته شود و با خیال آسوده‌تری به مصاف حریفان برود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره بازی اتکا گرگان گفت: در طول هفته به علت فاصله زمانی طولانی بین دو هفته خوب ریکاوری کردیم تا بازیکنان آماده شوند و بعد از آن تمرینات منظمی را در طول هفته انجام دادیم.

طلایی‌منش در ادامه ابراز کرد: به خوبی از نقاط ضعف و قدرت تیم اتکا گرگان آگاهی داشتیم به همین علت بازی را هجومی آغاز کردیم اما بر روی یک اشتباه در دقایق ابتدای بازی گل خوردیم و این موضوع باعث شد کمی برنامه‌های ما تغییر کند.

وی با بیان اینکه ارائه یک فوتبال منطقی از محاسن الوند است، گفت: بعد از خوردن گل بازیکنانم بازی منطقی خود را ادامه دادند و اگر هر کسی 20 بازی گذشته الوند را دیده باشد به خوبی این موضوع را می‌داند که الوند چیزی به نام بازی احساسی ندارد از همین رو دقایقی بعد گل مساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم الوند با بیان اینکه اتکا گرگان بازی کاملاً بسته و دفاعی را انجام داد خاطرنشان کرد: بازی این تیم دقیقاً مانند بازی شهرداری اراک بود آنها در زمین خود 11 نفره دفاع می‌کردند که این دفاع، کار تیم ما را برای به ثمر رساندن گل مشکل کرده بود.

وی درباره گل‌های دقیقه 90 الوند در چندین بازی گذشته به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما در طول هفته تمرینات بسیار سنگینی را انجام می‌دهیم که نتیجه آن همین می‌شود که تا ثانیه‌های پایانی بازیکنان برای حمله کردن توان لازم را داشته باشند.

طلایی‌منش با بیان اینکه یکدل بودن بازیکنان و لطف خدا باعث این کار شده است، تأکید کرد: در بازی‌های گذشته در ثانیه‌های پایانی یا از باخت فرار کرده‌ایم و یا پیروز شده‌ایم که در بازی با اتکا گرگان همین اتفاق هم افتاد و در دقیقه 92 به گل برتری دست یافتیم.

وی درباره داوری بازی با اتکا گرگان نیز ابراز داشت: داوری هم جزیی از این مستطیل سبز است و قطعاً بهترین داوران هم یک یا دو اشتباه را انجام خواهند داد، در کل باید بگویم داور بازی در نتیجه تأثیرگذار نبود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه هفته‌های پایانی به معنای مرگ و زندگی هر تیمی است، گفت: دیگر از این هفته فرقی نمی‌کند که با تیم انتهای جدول بازی دارید و یا صدر جدولی، فرقی نمی‌کند در داخل خانه بازی دارید یا خارج از خانه، هر بازی یک جنگ تمام‌عیار است که برای لیگ برتری شدن باید لباس رزم را بر تن کنیم.

وی درباره بازی‌های آینده الوند ادامه داد: سه بازی تا قبل از عید با تیم‌های شاهین بوشهر، گل گهر سیرجان و استقلال اهواز داریم همچنین در سال آینده نیز سه بازی با تیم‌های پارسه ایرانیان، ابومسلم مشهد و گسترش فولاد تبریز داریم که تمام این بازی‌ها برای ما شش امتیازی است.

طلایی منش با دعوت از مردم همدان و هواداران الوند در هفته‌های پایانی به استادیوم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: هواداران قوه محرک تیم الوند در بازی‌های خانگی هستند.

وی ادامه داد: در بازی‌های آینده باید شاهد حضور گسترده‌تر مردم همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره احتمال صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که فوتبال واقعاً غیر قابل پیش بینی است چرا که شش بازی دیگر به همراه 18 امتیاز باقی مانده است.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال و در قالب هفته بیستم موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم اتکا گرگان عبور کند و هم‌اکنون با 38 امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول گروه الف قرار دارد و نفت مسجد سلیمان با 36 امتیاز از جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های این تیم در جدول است.

انتهای پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول