اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان:

به لیگ برتری شدن فکر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان گفت: از روز اول که تیم بسته شد تمام بازیکنان، کادر فنی و بنده به عنوان مالک باشگاه هم قسم شدیم تا الوند را به لیگ برتر برسانیم و برای این مهم چیزی کم نگذاشتیم.

به لیگ برتری شدن فکر می‌کنیم

بهرام ‌یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با گذشت 18 هفته از لیگ دسته اول فوتبال نشان دادیم همچنان از مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم.

وی گفت: خیلی‌ها که منتظر بودند الوند در هفته‌های ابتدای نتایج ضعیفی را کسب کند و تصور می‌کردند که الوند یک جرقه است که تنها چند هفته می‌تواند خوب نتیجه کسب کنند امروز به اشتباه خود پی بردند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان افزود: بازیکنان ما ثابت کردند که غیرت، جنگندگی و همدلی در فوتبال حرف نخست را می‌زند و شعار تیم الوند همدان هم همین است.

وی درباره شرایط بازی با شهرداری اراک گفت: ما در این بازی محکوم به برد بودیم چون هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان شکست تلخی را پذیرا شدیم، بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا می‌خواستند آن نتیجه را جبران کنند به همین علت در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند.

یدی گفت: شهرداری امروز بازی بسیار کثیفی را انجام داد که ما تا به حال چنین بازی چرکی را در لیگ دسته اول ندیده بودیم بازیکنان این تیم با بددهانی روی اعصاب بازیکنان ما کار کردند تا تمرکز تیم ما را بر هم بزنند، شهرداری با بازی ضد فوتبال به حداقل امتیاز راضی بود یک بازیکن آنها هفت یا هشت بار با برانکارد از زمین بازی خارج شد، بازیکنان این تیم بارها با همین شیوه تمرکز بازی را از ما گرفتند.

وی با بیان اینکه هواداران بسیار کمک کردند، ابراز داشت: باید از هواداران تشکر کنم که با انرژی مضاعفی که به بازیکنان ما دادند باعث این برد شدند ما شاهد بودیم در پنج دقیقه پایانی بازی هواداران به شدت بازیکنان را تشویق کردند و به آنها روحیه دادند که جای تشکر بسیار فراوان دارد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان درباره اینکه به چه علت در طول بازی به زمین آمد به خبرنگار ورزشی فارس گفت: طلایی تعویض بسیار ارزشمندی را انجام داد ولی من شخصاً دوست نداشتم محسن خدابندلو تعویض شود و انتظار داشتم در آن شرایط یک بازیکن از خط دفاع و هافبک ما کم و به خط حمله ما اضافه شود چون ما در خانه بازی می‌کردیم و بسیار به این برد نیاز داشتیم.

وی درباره داوری گفت: داوری بسیار ضعیف بود خود شما شاهد بودید که داوری چگونه بود و من دیگر نمی‌دانم درباره داوری چه بگویم.

یدی درباره بازی‌های آینده الوند بیان کرد: هر چه به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می‌شویم فرقی نمی‌کند که با تیم انتهای جدول بازی داشته باشید یا تیم بالای جدول همه بازی‌های سخت و نفس‌گیر است ما چهار بازی دیگر در همدان داریم و در تمام بازی‌های خانگی محکوم به برد هستیم هفته آینده یک بازی سرنوشت‌ساز برابر مس سرچشمه داریم و اگر می‌خواهیم جایگاه خود در جدول را از دست ندهیم باید با امتیاز از این بازی خارج شویم.

وی با بیان اینکه به لیگ برتر فکر می‌کنیم، گفت: از روز اول که تیم بسته شد تمام بازیکنان، کادر فنی و بنده به عنوان مالک باشگاه هم قسم شدیم تا الوند را به لیگ برتر برسانیم و برای این مهم چیزی کم نگذاشتیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند درباره حضور افسران دوپینگ در بازی با شهرداری اراک بیان کرد: از این موضوع بسیار خوشحال شدیم، لیگ دسته اول نیاز به نظارت بیشتری دارد خصوصاً در هفته‌های پایانی که اکثر تیم‌ها برای صعود و یا سقوط نکردن می‌جنگند، دوپینگ هم معضل بزرگی چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول امیدوار هستم این موضوع تا پایان لیگ دسته اول ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال الوند همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول(جام آزادگان) موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم شهرداری اراک گذر کند و با 34 امتیاز و دو اختلاف با صدرجدول در رده دوم جدول باقی بماند این در هفته آینده پنجشنبه 19 بهمن میهمان مس سرچشمه است.

انتهای پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول