اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان:

بازیکنان الوند مغرور نمی‌شوند/ به دنبال صعود هستیم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان گفت: نتایجی که الوند تا به این هفته به دست آورده است اتفاقی نبوده و بازیکنان با کسب این نتایج مغرور نمی‌شوند.

بازیکنان الوند مغرور نمی‌شوند/ به دنبال صعود هستیم

هادی‌ بلوری‌نوین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان درباره بازی هفته گذشته تیم الوند اظهار کرد: در هفته گذشته برابر مس‌ سرچشمه با وجود شرایط سخت و ارتفاع بالای این شهر بازی خوبی را انجام دادیم و شاید اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم با امتیاز کامل از این بازی خارج شویم.

وی افزود: در نیمه اول به خوبی توانستیم مس را کنترل کنیم این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت اما روی یک اتفاق گل خوردیم ولی دقایقی بعد موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

 

بازیکن تیم فوتبال الوند با بیان اینکه به شدت به امتیاز این بازی نیاز داشتیم، اضافه کرد: امتیاز بازی با مس‌ سرچشمه از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود ما اگر می‌خواستیم حداقل در کورس مدعیان بالای جدول بمانیم باید از این بازی امتیاز می‌گرفتیم.

وی درباره تمرینات تیم بعد از بازی با سرچشمه گفت: به علت فاصله زیادی که بین هفته نوزدهم و بیستم وجود داشت کادر فنی دو روز به تمام بازیکنان استراحت داد تا بتوانیم در شرایط بدنی خوبی قرار بگیریم.

بلوری‌نوین با بیان اینکه از روز یکشنبه تمرینات خود را آغاز کردیم، ادامه داد: با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته یک باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم تا با آمادگی خوبی برای تمرینات آماده باشیم.

وی درباره شرایط خود در باشگاه الوند تصریح کرد: شرایطم نسبت به فصل گذشته که در پاس بودم بهتر است.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند خاطر نشان کرد: در الوند صداقت خوبی وجود دارد و همه بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و مشکل خاصی در این تیم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از نظر آمادگی جسمی و روحی در شرایط کاملاً مطلوب و ایده‌آلی قرار دارم و در هر بازی آماده هستم تا با انگیزه و روحیه بالا برای تیم شهرم به میدان بروم.

بلوری نوین درباره بازی هفته آینده الوند برابر اتکای گرگان افزود: تیم فوتبال اتکای گرگان شاید در جدول جایگاه مناسبی نداشته باشد اما بسیار قدرتمند است، ما به هیچ وجه نباید اتکا را دست کم بگیریم تا برای ما مشکل‌ساز نشود.

وی ادامه داد: تیم‌های انتهای جدول می‌توانند خطرناک‌تر از تیم‌های صدر جدول باشند چون این نوع تیم‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند و بازی‌های انتحاری را از خود به نمایش می‌گذارند.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند با اشاره به بازی هفته هجدهم برابر شهرداری اراک گفت: بازی برابر تیم شهرداری برای ما یک فرصت طلایی و گرانبها بود تا در هفته‌های آتی برابر تیم‌هایی که بازی‌های بسته‌ای را در همدان برابر ما ارائه می‌دهند هوشیارتر باشیم.

وی درباره تعهدات مالی باشگاه الوند اظهار کرد: این باشگاه به خوبی به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل کرده و تاکنون 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم.

بلوری نوین با بیان اینکه قول داده‌ شده که تا پایان سال بخش بیشتری از تعهدات خود را پرداخت کنند، ادامه داد: پاداش‌های هر بازی نیز به موقع پرداخت شده و از این ‌نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره احتمال صعود الوند به عنوان تیم اول به لیگ برتر گفت: هیچ چیز غیر ممکنی در فوتبال وجود ندارد ما بازی‌های نسبتاً راحتی را در هفته‌های آینده پیش‌رو داریم اما تیم‌هایی که با ما در کورس قرار دارند بازی‌های رو در رویی را با یکدیگر دارند که این موضوع کمی به ما کمک می‌کند اما در نهایت خواست خداست که چه تیمی لیگ برتری شود.

بازیکن بومی تیم الوند همدان با اشاره به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول تصریح کرد: از تمام مردم شهرم می‌خواهم که در این هفته‌ها ما را تنها نگذارند و با حضور پررنگ خود در ورزشگاه کار ما را برای صعود راحت‌تر کنند.

وی در پایان تأکید کرد: هواداران نقش بسزایی در پیروزی و باخت تیم خود ایفا می‌کنند و حضور و یا عدم حضور آنان در ورزشگاه می‌تواند برای هر تیمی سرنوشت‌ساز باشد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیستم لیگ دسته اول گروه الف شنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم اتکای گرگان است.

الوند هم‌اکنون با 35 امتیاز در رده دوم گروه الف لیگ دسته یک قرار دارد؛ همچنین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس سرچشمه از جدی‌ترین تعقیب‌کنندگان الوند در جدول هستند، گسترش فولاد تبریز نیز با 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول