اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان:

به راحتی می‌توانستیم مس‌ سرچشمه را شکست دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان با اشاره به کسب نتیجه تساوی برابر مس سرچشمه گفت: در بازی با مس ‌سرچشمه بسیار برتر از حریف بودیم و به راحتی می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

به راحتی می‌توانستیم مس‌ سرچشمه را شکست دهیم

بهرام‌ یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از همدان درباره شرایط بازی با مس سرچشمه اظهار داشت: ارتفاع ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه 2 هزار و 620 متر بود که با ارتفاع محل تمرین ما در همدان 800 متر تفاوت داشت و همین موضوع و هوای سنگین سرچشمه مانع از برد ما شد.

وی افزود: بازیکنان با توجه به هوای سنگین سرچشمه بازی بسیار خوبی را انجام دادند ما به راحتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان با بیان اینکه مسی‌ها از ما می‌ترسیدند، گفت: در نیمه اول آنها حتی یک حمله روی دروازه ما انجام ندادند و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و دو تیم یکدیگر را محک می‌زدند.

یدی درباره شرایط دو نیمه این بازی ابراز کرد: در نیمه اول که اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد و بازی از سرعت خوبی در نیمه اول برخوردار نبود ولی ما توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم فوتبال بهتری را دیدیم، ابراز داشت: در این نیمه در دقیقه 75 روی یک اشتباه بچه‌گانه یک گل را دریافت کردیم اما بعد از این گل بازیکنان ما به خودشان آمدند و با تحت فشار قرار دادن مس، دقایقی بعد موفق به زدن گل تساوی شدیم.

یدی درباره داوری این دیدار با تقدیر از کمیته داوران برای انتخاب مهرپیشه به عنوان داوری بسیار خوب و با تجربه گفت: وی در این دیدار بی طرف و عادلانه قضاوت کرد و داور به هیچ وجه روی نتیجه تأثیرگذار نبود.

وی با بیان اینکه به راحتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم گفت: اگر فشار هوای سرچشمه به بازیکنان اجازه می‌داد قطعاً می‌توانستیم با سه امتیاز شیرین از سرچشمه بازگردیم.

یدی درباره بازی دفاعی تیم‌هایی که در مقابل تیم الوند قرار می‌گیرند نیز  گفت: ما بر این موضوع هم برنامه‌های خوبی داریم و کادر فنی تیم به خوبی روی این مسئله آگاهی دارد.

وی ادامه داد: در دو بازی گذشته وقتی نتوانستیم روی زمین نتیجه بگیریم بازی را روی هوا بردیم و با فرستادن ایمان رضایی و آرمین طلایی‌منش به خط جلو موفق به کسب نتیجه شدیم.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره هفته‌های پایانی لیگ دسته اول ابراز داشت: تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند مانند انسان در حال غرق هستند که حاضرند هرکاری را برای نجات خود انجام دهند و حتی سایر تیم‌ها را هم پایین بکشند، این‌گونه تیم‌ها بازی‌های انتحاری را انجام خواهند داد.

وی ابراز داشت: بازی‌های ما در ادامه لیگ دسته اول و هفت بازی باقیمانده، برابر تیم‌های انتهای جدولی رقم خواهد خورد که ما باید بیشتر دقت کنیم و نگذاریم این تیم‌‎ها ما را پایین بکشند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره احتمال صعود الوند گفت: هفت بازی دیگر برای کسب 21 امتیاز باقی مانده که اگر تیمی بتواند از همین هفته امتیازات لازم را کسب کند می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

یدی با بیان اینکه اگر تیمی امتیازات را از دست دهد می‌تواند مدعی سقوط باشد، تأکید کرد: ما هفته‌های بسیار سنگینی را پیش رو داریم اما تمام تفکرات ما رسیدن به لیگ برتر است و در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم.

تیم فوتبال الوند در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته نوزدهم میهمان مس‌سرچشمه بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

الوند اکنون با 35 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و یکی از کاندیدای صعود به لیگ برتراست.

انتهای‌پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول