اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان:

با امتیاز از سرچشمه باز می‌گردیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان گفت: تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم که با امتیاز از سرچشمه بازگردیم.

با امتیاز از سرچشمه باز می‌گردیم

بهرام‌یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرایط باشگاه الوند اظهار داشت: تمام بازیکنان و کادر فنی باشگاه در شرایط کاملا خوب و ایده‌آلی به سر می‌برند و همه برای کسب امتیاز در برابر تیم مس‌سرچشمه هم قسم شده‌اند.

وی با بیان لیگ دسته اول یک ماراتن سخت و نفس‌گیر است، گفت: الوند نشان داده است با گذشته 18 هفته از لیگ دسته اول توانسته گوی سبقت را از بسیاری از تیم‌های صاحب نام و پرآوازه لیگ دسته اول برباید و تمام معادلات را برای کارشناسان فوتبال برهم بزند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان درباره شرایط بازی برابر مس سرچشمه ابراز کرد: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم ما است که سرنوشت ما به نتیجه این بازی رقم خورده است اگر نتوانیم از این بازی نتیجه کسب کنیم قطعاً جایگاه دومی خود را در جدول از دست خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مس‌ سرچشمه یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ دسته اول است، این تیم در نیم‌فصل اول هم در همدان موفق شد ما را متوقف کند ما قطعاً کار راحتی را در زمین مس‌ سرچشمه و برابر هواداران این تیم نخواهیم داشت.

یدی با بیان اینکه الوند در این فصل فوتبال پاک و بی‌حاشیه‌ای را ارائه داد، گفت: در فوتبال نتیجه هیچ بازی از قبل قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز به خواست خدا باز می‌گردد ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و بقیه را به او واگذار می‌کنیم تنها از این خوشحال هستم که چیزی برای این تیم کم نگذاشته‌ام.

وی درباره حساس شدن رقابت‌ها در هفته‌های پایانی ابراز کرد: هر چه قطار لیگ دسته اول به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود حساسیت بازی‌ها هم به تبع آن بیشتر خواهد شد شرایط لیگ دسته اول در این فصل یک شرایط بسیار سخت است.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان افزود: چهار تیم از هر گروه به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند و تنها 2.5 تیم شانس لیگ برتری شدن را خواهند داشت به همین علت شرایط بسیار ویژه است.

تیم الوند همدان فردا پنجشنبه 19 بهمن در یک بازی بیرون خانه به مصاف تیم مس سرچشمه می‌رود و این در حالی است که این تیم همدانی تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب 34 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است. 

انتهای پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول