اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

بازی روان یکی از ویژگی‌های الوند همدان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: بازی روان و نظم و انضباط تیمی یکی از ویژگی‌های تیم الوند همدان است.

بازی روان یکی از ویژگی‌های الوند همدان است

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط بازی برابر مس سرچشمه اظهار داشت: این تیم یکی از تیم‌های با تجربه لیگ دسته اول است و ما به خوبی می‌دانستیم که بازی سنگینی برابر آن خواهیم داشت.

وی افزود: جایگاه مس سرچشمه در جدول نشان می‌داد که به راحتی نمی‌توانیم امتیازی کسب کنیم پس باید با تمام تلاش وارد میدان بازی می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه بازی در سرچشمه برای هر تیمی سخت است، دلیل آن را ارتفاع 2 هزار و 620 متری ورزشگاه این شهر دانست و گفت: ارتفاع این ورزشگاه 800 متر بیشتر از ارتفاع ورزشگاه مفتح همدان است که همین ما را دچار مشکل کرده بود. 

طلایی‌منش نزدیکی کارخانه مس به ورزشگاه و هوای سنگین و آلوده این منطقه را از دیگر مشکلات پیش رو در بازی عنوان کرد و ابراز داشت: تصور نمی‌کردیم تا به این اندازه هوای این شهر سنگین باشد و همین امر در روند بازی اثرگذار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه به خوبی برای این بازی تمرین کرده بودیم و با آنالیز تیم مس کاملاً از تیم شناخت داشتیم، تأکید کرد: با شروع نیمه اول بازی طبق برنامه قبلی جلو رفتیم و بازی را به خوبی در کنترل خود درآوردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در ادامه گفت: در نیمه اول اجازه ندادیم که بازیکنان مس به درون محوطه ما نزدیک شوند، در بین دو نیمه هم با بازیکنان صحبت کردیم تا همین روند را در نیمه دوم ادامه دهند اما متأسفانه در دقیقه 75 روی اشتباه یک گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه تا اشتباهی صورت نگیرد گلی رد و بدل نمی‌شود، ابراز داشت: بازی بار فنی بالایی داشت حتی در بیشتر مواقع مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

طلایی‌منش ادامه داد: پس از این گل نظم تیمی خود را به خوبی حفظ کردیم و دقایقی بعد موفق شدیم به گل تساوی دست یابیم.

وی تأکید کرد: یکی از محاسن تیم الوند، برقراری نظم و انضباط تیمی است به این معنا که بعد از خوردن گل با نظم خاصی فوتبال خود را ادامه می‌دهیم تا به گل دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره داوری این دیدار گفت: داور یکی از بهترین‌های زمین بود و قضاوت بی‌طرفانه و خوبی را انجام داد.

وی با بیان اینکه تمرینات خود را دو روز بعد از بازی با مس تعطیل کرده‌ایم گفت: بعد از بازی با مس ‌سرچشمه داوود مهابادی سرمربی مس‌ سرچشمه در فرودگاه درباره بازی تیم ما گفت «الوند تنها تیمی بود که در سرچشمه تا این اندازه ما را اذیت کرد و بازی بسیار خوبی را انجام داد».

طلایی‌منش در پاسخ به اینکه با توجه به جایگاه الوند تمام تیم‌ها بازی‌های بسته‌ای برابر این تیم انجام خواهند داد، برای این موضوع چه برنامه‌ای دارید، گفت: بازی برابر شهرداری ‌اراک تجربه گرانبهایی برای ما شد چون اکثر تیم‌ها برای کسب حداقل امتیاز به همدان می‌آیند.

وی ادامه داد: تمرینات را طوری انجام می‌دهیم که در بازی بسته بتوانیم امتیاز کامل بازی‌های خانگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان ابراز داشت: ما اگر در روی زمین نتوانیم به گل دست پیدا کنیم قطعاً بازی خود را به روی هوا خواهیم برد.

تیم فوتبال الوند در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته نوزدهم میهمان مس‌ سرچشمه بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

تیم الوند اکنون با 35 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و یکی از کاندیدای صعود به لیگ برتراست.

انتهای‌ پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول