اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

307 داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان خون اهداء کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از اهدای خون توسط 307 داوطلب هلال احمر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

307 داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان خون اهداء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی ظهر امروز در جمع اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اهدای خون از طرف داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 307 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان طی چهار مرحله به نیازمندان خون اهداء کرده‌اند.

وی با بیان اینکه داوطلبان و امدادگران هلال احمر در تمامی صحنه ها حضور دارند، تصریح کرد: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بسیار گسترده بوده و داوطلبان و امدادگران پر تلاش هیچ وقت از امر خیر غافل نبوده و همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور به موقع و موثر دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان اهدای خون را در نجات انسان‌ها بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون با نیت کمک به بیماران نیازمند و سلامتی آنها خون خود را اهداء می‌کنند.

رضایی کمک به نیازمندان را امر پسندیده و ارزنده دانست و افزود: 54 نفر از داوطلبان هلال احمر نهبندان در ماه گذشته موفق به اهدای خون به بیماران و نیازمندان شده‌اند.

اهدای 805  واحد خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر قاین

رئیس جمعیت هلال احمر قاین در ادامه این مراسم به اهدای خون توسط داوطلبان هلال احمر این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد 75 نفر از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل جمعیت مراجعه کرده که 57 نفر موفق به اهدای خون در ماه گذشته شده‌اند.

حمزه اسعدزاده با بیان اینکه این شهرستان هنوز پایگاه ثابت انتقال خون ندارد، ادامه داد: امید است در آینده نزدیک شاهد افتتاح پایگاه انتقال خون در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/69005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول