اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

250 داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان خون اهداء کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان گفت: از ابتدای سال تاکنون 253 داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان در راستای کمک به بیماران خون اهداء کردند.

250 داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان خون اهداء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی ظهر امروز در جمع مدیران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اهدای خون از طرف داوطلبان جمعیت هلال احمر نهبندان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 253 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر نهبندان خون اهداء کردند.

وی به حضور داوطلبان و امدادگران هلال احمر در تمام صحنه‌ها اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بسیار گسترده بوده و داوطلبان و امدادگران پر تلاش هیچ وقت از امر خیر غافل نبوده و همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان اهدای خون را در نجات انسان‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون با نیت کمک به بیماران نیازمند و سلامتی آنها خون خود را اهداء می‌کنند.

رضایی از اهدای خون 60 نفر داوطلب هلال احمر نهبندان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد از داوطلبان 60 واحد خون به نیازمندان اهداء کردند.

این مسئول به حضور همیشگی داوطلبان و امدادگران هلال احمر در تمام صحن‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال‌احمر داوطلبان سعی کردند مناسب و مطلوب در تمامی صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شوند.

انتهای پیام/69005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول