اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

اجرای طرح ارمغان مهر در 8 روستای محروم نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از اجرای طرح ارمغان مهر در 8 روستای محروم و دور‌افتاده این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارمغان مهر در 8 روستای محروم نهبندان

حسین رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: برای اجرای طرح ارمغان مهر در سطح شهرستان در وهله نخست چند روستای محروم و دور‌افتاده شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی و بررسی روستاهای محروم نهبندان مقرر شد طرح ارمغان مهر در هشت روستای دور‌افتاده بخش مرکزی این شهرستان انجام شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان با بیان اینکه در این طرح 220 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند هشت روستای شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌‌آموزان محروم و نیازمند روستاهای زهری، زنگویی، سهل‌آباد، سمک، پنهانی، سیدال، حسین‌آباد قاسم و چشمه زرد توزیع شد.

رضایی افزود: این طرح با همکاری و تلاش شش نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر نهبندان اجرایی شد.

وی اظهار کرد: حمایت از دانش‌آموزان، ترغیب خیران و داوطلبان برای کمک‌رسانی مستمر به مدارس روستایی و محروم و توجه دادن اذهان عمومی در راستای کمک به نیازمندان از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان گفت: کمک و خدمت‌رسانی به همنوعان، هموطنان و محرومان جامعه از اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی هلال احمر بوده که در این راستا تا‌کنون اقدامات و فعالیت‌های فراوانی صورت گرفته است.

رضایی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به محرمان و تلاش اعضای داوطلب هلال احمر در این راستا خود زمینه‌های اشاعه و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، مهرورزی و خدمت به محرومان در جامعه را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول