اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به جمعیت هلال احمر نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از اختصاص مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک به این نهاد در سال جاری خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به جمعیت هلال احمر نهبندان

حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: طرح اعزام کاروان سلامت همه ساله از سوی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود که از طریق آن افراد نیازمند از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: این نخستین کاروان سلامتی بوده که جمعیت هلال احمر نهبندان امسال به مناطق محروم اعزام می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان افزود: طی سال‌های گذشته نیز 450 نفر از مردم نیازمند مناطق محروم این شهرستان از خدمات رایگان کاروان‌های سلامت برخوردار شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: این کاروان پنج روستای گله‌چاه، چاه‌ملکی، چاه‌سبز، شند معصومه و خواجه مینجیکو که جمعیتی بالغ بر  418 نفر دارد را زیر پوشش خدمات حمایتی، بهداشتی و درمانی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات دیگری هم در این راستا انجام شده است، گفت: در این طرح 121 نفر به مراکز درمانی و 40 نفر نیز به منظور دریافت داروی رایگان به داروخانه معرفی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان افزود: جمعیت هلال احمر بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور بوده و خدمات بسیاری در راستای تسکین آلام بشری ارائه می‌دهد و در شش ماهه دوم امسال دومین کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم شهرستان نهبندان اعزام می‌شوند.

رضایی ضمن دعوت از همه اقشار توانمند و صاحب فن و مهارت به منظور عضو شدن در جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: همه این حمایت‌ها به مدد داوطلبان خیر و نیکوکار عضو این نهاد مردمی است.

وی یادآور شد: امسال برای تمام اعضای جدید مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر نهبندان بیش از هفت دوره آموزشی پایه داوطلبی برگزار کردیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا‌کنون بیش از هشت برنامه اردویی و اعزامی برای اعضای مرکز جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شده است، گفت: در سال جاری مسابقات رقابت مهر در رشته‌های امدادی و قرآنی برای کانون‌های دانشجویی، روستایی و آزاد و مسابقات جشنواره مهر پویا برای کانون‌های دانش‌آموزی اجرایی شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول